Alweer een paar dagen thuis.

Nederland, Ede

Het is lekker om weer thuis te zijn. Donderdag om een uur of 12.30 uur reden we uit Utrecht weg.
Ik moest nog even de rollator ophalen bij mijn broer. En na een kop koffie zijn we naar huis gegaan.

Een beetje moe heb ik wat op de bank gelegen. Ik voelde mij prima. Weinig tot geen pijn.
Daarom besloten om nog even een blokje om te gaan. Al lopende werd het rondje al snel een flinke ronde.
De buren liepen nog even binnen en nog familie.
Ik moet zeggen dat ik toen best wel moe begon te worden. Toch niet heel vroeg naar bed gegaan. Ik werd om 4.45 uur wakker met een zeer pijnlijk been. Dit was dan toch het gevolg van wat teveel doen op de dag ervoor. Eerst maar paracetamol ingenomen. Nog even blijven leggen en toen maar uitgegaan.
Die vrijdag heb ik naast de paracetamol toch ook maar Ibuprofen ingenomen. Dit was echt wel nodig.
Vrijdag wat visite gehad maar ik ben de deur niet uitgeweest. Veel gelegen in het inmiddels gebrachte hoog-laag bed.
Afgelopen nacht goed geslapen. Ik werd om 7.00 uur wakker en toch maar wel gelijk begonnen met pijnstillers.
Vanmiddag wel een klein rondje gemaakt. Maar als ik een poosje gelegen heb dan moet ik wel even weer opstarten. Ik heb de meeste last van mijn been.
Maar zo probeer ik iedere dag een stapje vooruit te gaan. Met kleine stapjes kom je soms sneller boven.
Anja heeft vanmiddag even de hechtingen geteld. Dit zijn er 78!!! 🥴 En nog 15 krammen.

Deze gaan er maandag allemaal uit. Ik hoop dat ze niet te vast gegroeid zijn.
We zullen het zien.

Wat fijn dat je weer thuis bent, Hans. Wat een hechtingen heb je, dat zal wel even pittig zijn bij het verwijderen. Mooie afbeelding bij je tekst.

jacky ghijsen 2023-05-21 00:29:25

Die hechtingen zitten natuurlijk muurvast! Wedden dat je er niets van voelt?! Maandag weer een stukje van de ladder. Well done tot nu toe 👍. Slapen en op gang komen: niemand zegt toch dat yin en yang op het scherpst bij elkaar komen? Succes en klim rustig verder. Verheug je alvast op het uitzicht!

Robert 2023-05-21 01:06:38

Volgens mij ben jij éven vergeten dat je een week na een zware operatie al naar huis mocht…😉 Niet héél gek dat t lijf van zich laat horen na een autorit, wandelingetje en bezoekjes😬 Ik zou de ‘small steps’ nemen Hans👊 Morgen de hechtingen eruit en wéér een stapje verder in t herstel! Je bent een bikkel!!💪

Arne & Ingrid 2023-05-21 08:21:25

Iedere dag weer een stapje verder Hans. Wel fijn dat er vanuit je kaak geen pijn is, dat is het moeilijkste gedeelte. Dat been komt wel goed, ook al is dat makkelijk gezegd! Je kunt het Hans

Hans vd S 2023-05-21 08:37:15

Fijn dat je weer thuis bent. Elke dag weer een stapje vooruit met jouw herstel. Hou je/jullie haaks.

Jaap en Yvonne 2023-05-21 09:14:02

Dank voor je bericht Hans wat een vooruitgang in zo’n korte tijd, ik hoop dat de pijn in je been snel minder wordt, rustig aan. Lekker weer thuis en lekker weer☀️ Succes maandag!

Rolf 2023-05-21 09:59:28

Wat fijn dat je weer thuis bent, geniet ervan en doe alles in kleine stapjes, het is nogal wat deze operaties . Succes hoor! Lieve groeten van ons.

Jan en leni voogt. 2023-05-21 10:19:55

Met kleine stapjes kom je er ook Hans, met té grote stappen word je sneller terug geworpen en duurt het genezing proces nóg langer. Wauw hè, (zag de foto van je been) onvoorstelbaar 78 hechtingen én 15 krammen. Dat zal wel even duren voordat ze er allemaal uit zijn. Ze zullen heus wel af en toe even stoppen, met eruit halen hoor en anders gewoon zélf aangeven, dat ze éven moeten stoppen. Fijn dat alles goed gaat. 💪💪

Wil 2023-05-21 11:59:12

Hoi Hans, toch grote stappen die je maakt, al moet je het soms later bekopen. Dat dat been je nou parten moet spelen. Maar morgen de hechtingen eruit geeft misschien minder spanning op het been!

John en Hettie 2023-05-21 14:12:14

Wat ben jij een bikkel Hans 💪, hee

Doreth 2023-05-21 15:38:39

Heel veel sterkte en succes op een voorspoedig herstel toegewenst.🍀⚘

Doreth 2023-05-21 15:41:03

Hans, jij bent Waterman, geen Steenbok! Effe rustig aan en de belasting rustig opbouwen! Veel sterkte met het herstel en op naar maandag. Cheers, Oscar

Oscar 2023-05-22 10:23:27

Ha Hans, wat een hechtingen zeg! Maar alles voor een goed doel he en hopelijk wordt de pijn in je been snel minder. Heel veel sterkte met het herstel ! Knuffel, Gea xx