Controle!

Nederland, Ede

Zojuist voor controle in Utrecht geweest. Wel weer confronterend om te zien dat er weer een stuk kaak tussenuit is.

Prof Rosenberg was tevreden.
Er zaten twee schroeven aan de rechterkant van mijn kaak (1 onder en 1 boven) om het geheel op zijn plaats te houden met een elastiekje, maar die zijn eruit gehaald. Het had niet zoveel nut. Mijn kaak hangt dus los.
Dat maakt het eten wel erg lastig maar het is niet anders. Gisteren voor het eerst wat soep geprobeerd. Net iets dikker dan de Nutridrink. Dat ging wel goed al merk ik wel dat mijn kaak snel moe is en ik een soort spierpijn heb.
Ook praten is erg vermoeiend. Maar dat zal nog wel beter worden.

Over twee maanden terugkomen. Dan bespreken wat we verder gaan doen.

Nou, succes maar weer Hans! We hopen er het beste van!!

Christien 2022-05-12 14:18:16

Nou Hans dat is weer twee maanden achterop, het is helaas niet anders. Sterkte!

Ton en Ditte 2022-05-12 14:57:30

Je bent dapper!!

Chantal 2022-05-12 16:28:55

Nu eerst maar weer 2 maanden geduld en dan er weer vol tegenaan. Sterkte de komende tijd.

Jaap en Yvonne 2022-05-12 17:20:55

Hoi Hans, Dat wordt kaakspieren trainen om goed te kunnen praten. Rustig opbouwen, nu 2 maanden bijkomen en aansterken. heel veel zon en rust gewenst. groet, Ria

Ria 2022-05-12 17:54:39

Wat moeilijk voor je. Wel fijn dat de professor tevreden is. Heel veel sterkte!!