Nog steeds zo moe

Nederland, Ede

Na een ontspannende voetmassage werd Hans vanmorgen pas om 9.45 uur wakker gemaakt.
Tja, hij hoeft er niet uit om te ontbijten en krijgt ook geen ontbijt op bed. Een dagindeling als voor of na het eten bestaat er niet op dit moment.
We communiceren vandaag door wat te appen. Slikken is lastig. Niet even lekker water drinken. Praten is ook moelijk. Dat gaat minder duidelijk dan eerder.
Alleen Gerben en ik gaan vanmiddag op bezoek. Fijn om elkaar weer even te zien. Aan het eind draait Hans zich vast op zijn goede zij om uit te rusten.
Om 20.30 uur een appje: Ik ga slapen. Ben nog steeds zo moe. 😘😥.

Wat een nieuws . Het is niet te snappen wat jij allemaal moet ondergaan. Wij wensen veel sterkte ook je gezin.

Hans en Ada westdijk 2019-02-02 13:35:33

Wat een omslag Hans, afgelopen dinsdag was ik bij je en hebben we nog gezellig gekletst. Nu weer terug bij af. Kom op he! Wij staan aan de zijlijn maar we zijn er voor je/jullie. Overigens wat schrijf je sterk! Lieve groet, Ingrid en Arne