Ja..... daar is ie dan toch

Nederland, Utrecht

Daar is ie dan toch aangekomen.
Dag 33 van de bestralingen.
Nu eerst wachten bij de mondhygiëniste. Kijken of ze nog iets kunnen doen. Maar dat zal wel niet zoveel zijn.
Mijn hele linker kant van mijn mond is kapot. Tandenpoetsen is lastig en pijnlijk en dus schoonmaken zal ook wel niet makkelijk zijn. Ze moet maar kijken wat ze kan doen .
Daarna een afspraak bij de fysiotherapeut. Ik ben nog steeds erg moe en misselijk. Lastig om dan de oefeningen te doen.
En dan..... als klap op de vuurpijl.... de LAATSTE bestraling. YES.
Achteraf gezien is het dan toch wel weer snel gegaan. Met ups en, voor mijn gevoel, meer downs. De bestraling zal nog zo'n 1,5 week doorwerken. Daarna moet het herstel gaan beginnen.
Even volhouden dus.
Mijn blog zal ik waarschijnlijk nog minder gaan schrijven. Maar je kunt me rustig appen als je wilt weten hoe het met me gaat.

Groetjes

Gelukkig zitten de bestralingen er nu op. Nu herstellen. Zet 'm op Hans.

Jaap Schurink 2019-04-17 17:44:12

Fijn, de laatste. Hoop dat je snel herstelt!

Andre 2019-04-17 17:56:46

Houd vol Hans! Je bent al ver! Af en toe flink balen mag en daarna weer hoopvol door! Goede Pasen!

Sjanie 2019-04-17 19:09:53

He Hans wens jullie hele fijne paasdagen ,en zet hem op je kan het je bent al zo ver gekomen dan lukt dit ook al is het moeilijk, xxx

Dorrie 2019-04-17 20:33:50

Wat fijn, de laatste bestraling! Wij wensen je nu een spoedig herstel.

Lizzy &Bobby 2019-04-18 07:08:28

Hoi Hans, Weer alle sterkte gewenst met deze laatste loodjes! Ik hoop dat je een beetje kunt genieten van het komende (stralende) Paasweekend.

Truus 2019-04-18 08:13:28

Fijn Hans de laatste bestraling.👍Hoop dat ht met je mond nu ook snel beter zal gaan. Geniet samen met je gezin van de paasdagen en ht mooie weer.🐰🐣Petje af voor jou. 👏Dikke knuffel🌻💋

Doreth 2019-04-18 17:19:48

Fijn dat het erop zit. We wensen je een goede genezing, veel sterkte! Groeten aan Anja en de jongens.