AFTELLEN

Nederland, Utrecht

Niet handig om zelf aan het eind vd dag nog te willen schrijven.

Ik ben eigenlijk veel te moe.

Weer een paar kado's uitgepakt vandaag. Anja kwam nog met een prachtige bos bloemen. Waren thuisbezorgd.
Verder niet veel bijzonders.
  • -----------
Behalve,

als alles goed gaat, ik vrijdag in de loop vd middag naar huis mag.
Dat is wel een fijn vooruitzicht.
  • -------------

Verder laat ik het hierbij. Ik ga jullie niet vermoeien met de bezoekjes van de arts, fysiotherapeut, diëtiste, logopediste, uitleg hoe het thuis verder moet, verpleging die mij dingen uitlegt hoe het thuis met de medicatie gaat, wilt-u-een-tijdschrift-lenen, oh ik-heb-nog-wat-kaarten-voor-u. En zo vliegen de uren voorbij.

Dat moet toch een lichtpuntje zijn Hans; het vooruitzicht in jouw eigen vertrouwde omgeving te kunnen zijn! Fijn!!

Arne & Ingrid 2019-02-06 20:13:55

Dat is zeker een fijn vooruitzicht Hans, lekker in je eigen omgeving. Ik vind je erg moedig en sterk hoe je dit allemaal ondergaat. Heeeeel veel sterkte voor julie. Liefs en dikke knuf. 🌹

Doreth 2019-02-06 22:00:22

Lieve Hans, Wat zal dat fijn zijn om weer lekker in je eigen huis te kunnen zijn en in je eigen bed te mogen slapen. Geniet van dit vooruitzicht!

Annette Uittenbogaard 2019-02-06 22:30:45

Hey Hans, toch een fijn vooruitzicht om naar huis te mogen morgen, het zal zeker vreemd zijn en al die goede adviezen en bedoelingen van het verzorgende personeel... schrijf maar zoveel mogelijk op dan heb je iets houvast, en samen met Anja en de kinderen kom je vast heel ver. Probeer er wat van te maken thuis!

Yvonne Schurink 2019-02-07 14:23:43

Goed om morgen weer in je fijn in je eigen bed te kunnen liggen, zonder alle drukte van het ziekenhuis. Lekker in je eigen omgeving. En je hebt hele goede hulp bij de hand met Anja!! Heel veel sterkte ook de komende tijd. Dag voor dag...