Alweer een aantal dagen verder.

Nederland, Ede

Het gaat heeeel langzaam een beetje beter.
Afgelopen vrijdag nog contact gehad met de oncoloog. Wat kan ik doen tegen de misselijkheid.
Tevens een gesprek gehad bij de radioloog. In overleg medicatie aangepast. Van het weekend heeft dit voor mij gevoel niet heel veel gedaan.
Heel veel gelegen. Misselijk en moe.
Vanochtend samen met Anja om 8.00 uur alweer naar Utrecht.
Eerst bestraling. Daarna gesprekje met radioloog. Aansluitend een gesprek met de diëtiste. Weer iets afgevallen. Maar ik verdraag niet de volledige voeding. In overleg krijg ik nu andere voeding die wat minder zwaar is.
Vanochtend voelde ik me wel goed maar naarmate de dag vordert wordt het wat minder.
Heb veel last van oprisping. Woensdag aan de oncoloog vragen wat daar aan te doen is. Voor de verandering morgen alleen "even" naar Utrecht voor een bestraling. Gelukkig niet heel vroeg. Ik heb er nu 6 gehad.
Woensdag wel dubbele afspraken. Donderdag heen en weer en vrijdag middag weer een drukke middag. Mondhygiëniste, fysio, bestraling en radioloog. Maar daarna is het weer weekend.
We houden vol... toch?

En bezoek.... even nog maar helemaal niet.

Hou vol Hans, Iedere dag is weer een dag verder!

Hans v/d S 2019-03-11 19:05:37

Je zult wel vol mΓ³eten houden. Dus taaiheid gewenst!

Robert 2019-03-11 19:24:16

Heel veel bewondering, wat vind ik jou sterk... Petje af hoor, hoe jij (ullie ) hier mee omgaan.πŸŒΉπŸ€πŸ˜™

Doreth 2019-03-11 19:39:30

πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸ€πŸŒΉ

Els 2019-03-11 19:42:07

Wat een intensief en pittig behandeltraject, Hans! Hou vol, gappie!

Oscar 2019-03-11 19:56:46

Natuurlijk hou jij vol. Het gaat heeeeeel langzaam een beetje beter schrijf je. Dat is een lichtpuntje lijkt me. Respect! Heel veel sterkte de komende tijd.

Andre 2019-03-11 20:57:43

Hoi Hans ook namens Gerrit en David heel veel sterkte en houd de moed erin. We hebben de link gekregen van Sjaak Tijnagel. Groetjes.

Taede Stoker 2019-03-12 08:59:43

Hoi Hans, Heel moedig van je! Blijf je op het resultaat richten, hoe moeilijk ook. We hebben bewondering voor je.