Behandeling Hernia

Nederland, Ede

Behandeling ivm pijnklachten hernia staat gepland.

Vrijdag a.s. mag ik me om 10.00 uur melden in het ziekenhus Gelderse Vallei.
Ik heb dan een gesprek om te kijken of een pijnblokkade mogelijk is.
Als dat kan dan moet ik om 13.30 uur terugkomen voor een spuit.
Hopelijk helpt dat en kan ook wat beter uit de voeten. Het wordt mooi weer dus kan ik misschien een blokje om zonder pijn in mijn been.

Fijn dat dit snel geregeld is.

Vandaag is de dag weer voorbij gevlogen. Opstaan, aankleden. Blijkt de Buurtzorg bijna een uur te vroeg. Ik was net aangekleed. Snel naar beneden. Wonden verzorgen. Arm, en de wond van stoma. Dat was weer dat. Toen de medicijnen. Eerst alles klaarleggen. Glaasjes met water. Alles oplossen en door de sondevoeding spuiten.
Ik was daar net mee klaar toen de eerste visite al op de stoep stond. Gezellig, iemand uit de buurt. Daarna kwam de "hulp in de huishouding". Mijn schoonmoeder 😅.
Zij heeft de was opgevouwen en het strijkgoed meegenomen. Ook eten Anja en Bart daar bijna dagelijks. Wat fijn dat ze dat doet voor ons.

Daarna moest ik wel bijkomen hoor.
Lag ik net even te rusten, was de zak met eten leeg.
Verder geprobeerd een aantal kleine dingen te doen.
Vaatwasser leeghalen, wat spulletjes naar de schuur, de eerste uitgebloeide bloemen weggegooid.
Ik merk wel dat ik nog niet veel waard ben. Maar het geeft een goed gevoel.
Vanmiddag ook nog even op de hometrainer gefietst.

Mocht je op bezoek willen komen, iets wat ik erg leuk vind, dat kun je gewoon met mij contact opnemen. 0615369046.
Hoeft dus niet via mijn broer.
De bezoekjes wil ik wel beperken tot 2 per dag. Maar dat overleggen we eventueel wel.😉

Hoi Hans, Toch wel weer fijn om thuis te zijn, ondanks dat er nog van alles moet gebeuren. Maar hopen dat het gaat lukken vrijdag. Het wordt prachtig weer dit weekend, dus als je dat zou kunnen benutten door even lekker buiten te zijn, zou dat fantastisch zijn. Hartelijke groet.

Wouter en Corinne 2019-02-14 07:46:25

Hoi Hans, Goed te horen dat het huis je uitnodigt om de gewone dingen weer te doen en dat je dat al kunt doen vaat uitruimen etc. Jammer dat de rug nog extra aandacht vraagt. Hopelijk geeft de pijn blokkade de nodige verlichting. Het is fijn dat ik het proces heb mee mogen volgen en waarschijnlijk zien we elkaar wel weer een keer. Hartelijke groeten, Ria