Nog 1 nachtje

Nederland, Utrecht

Vandaag een rustig dagje geweest.
De gebruikelijke dingen.
Uitleg gekregen over de sonde voeding die mee naar huis gaat. Komt speciaal een vertegenwoordiger om dit uit te leggen.
De buik/maag sonde is nog niet geplaatst. Zal volgende week dus ergens pas worden. Nog een dagje terug naar Utrecht.Tot die tijd nog die slang in mijn neus. En die begin ik nu wel echt zat te worden.
Vanmiddag was Anja er al lekker vroeg. Gezellig. Kon ze gelijk meelopen naar een andere afdeling voor de gehoortest.
De chemo die ik krijg kan van invloed zijn op het gehoor. Daarom een nulmeting. Later tussentijdse metingen om te kijken of het gehoor minder wordt. Is dit het geval dat wordt de chemo minder toegepast of gestopt.

Anja heeft vandaag al het nodige meegenomen. Anders krijgen we het allemaal niet in 1 keer mee naar de uitgang morgen.
Misschien dat er straks nog bezoek komt. Dan kunnen die ook gelijk wat meenemen. De 16 liter sonde voeding bijvoorbeeld. 😆😅
Misschien begin ik straks al wel met het verwijderen van de vele kaarten.
En dan is het straks een paar weken rustig. De bestraling zal met 3 à 4 weken starten. Dat is ook nog een hele opgave. Ben erg benieuwd hoeveel last ik daarvan zal krijgen. 7 weken, iedere werkdag met de taxi naar Utrecht. We wachten af. Eerst morgen naar huis genieten van het weer thuis zijn .

Hoi Hans, Superfijn dat je vandaag naar huis mag, naar je vertrouwde omgeving. Van daaruit nu werken aan herstel. Zodra je weer wat energie hebt komen we graag weer even bij je kijken.

Wouter en Corinne 2019-02-08 08:42:25

Hans, ik weet nu pas wat je allemaal hebt en nog moet doormaken. Ik kan je alleen maar heel veel sterkte wensen, the best place to be is at home!! Hou je haaks.

Marleen Henkens 2019-02-08 13:29:56

Goed nieuws Hans! Ik hoop voor je dat het inderdaad doorgaat en je vandaag lekker naar huis mag, ook weer wat dichterbij je familie. Ik zou het leuk vinden dan een keertje op bezoek te komen. Dikke knuf, Gea

Gea 2019-02-08 15:12:51

Als, dan Als het goed is, dan ben je nu thuis. Als je thuis bent, dan wens ik je veel goed gevoel van het thuis zijn en zo weinig mogelijk gemis van de zekerheden die het ziekenhuis je biedt! Ga goed!