Een goed begin en een mooi bedrag!!

Nederland, Ede

Ik ben weer bijna 3 weken verder. Maar er is toch wel weer veel gebeurd.
Ik ben af en toe op mijn werk geweest om koffie te drinken. Ook een keer toen er een bijeenkomst gepland stond met "de grote baas". Die bijeenkomsten komen zo'n 2 keer in de 3 jaar voor. Op zich een goede bijeenkomst. Ik werd persoonlijk ook nog even genoemd dat het fijn was dat ik erbij kon zijn. Dan voel je je welkom.

Maar wanneer ik me meer dan welkom heb gevoeld is de dag dat ik officieel begonnen ben voor 2x2 uur per week. Ik kwam binnen in een met slingers versierde kamer. Daarnaast kreeg ik bloemen van mijn directe collega's en een bos van de afdeling.
Samen met het gebak dat ik zelf had mee genomen maakte dat ik mij heel welkom heb gevoeld. Collega's bedankt.
Dat gebak was ter ere van de verjaardag een dag later. 5 februari. Die dag werd ik een dubbel vijfje. Dankbaar dat ik deze dag mijn verjaardag kon vieren. De vorige verjaardag was in het ziekenhuis. Dat was toch heel anders😉
De uurtjes van vorige week heb ik met name gebruikt om een aantal mensen in het gebouw bij te praten hoe het nu gaat. En daar hoorden natuurlijk de nodige bakkies koffie bij. Ik was wel moe van dit "werken". Maar goed dat het maar 2x2 uur was.
De woensdag erna was het net een "gewone" woensdag. Anja werken, Bart naar school. Gerben gewoon in zijn huis en ik thuis.
Maar zaterdag de 8e heb ik mijn verjaardag uitgebreid gevierd.
Als je je verjaardag viert dan vraagt menigeen "Wat wil je hebben?".
Het antwoord op deze vraag was dit jaar makkelijk. Ik wilde graag een bijdrage voor het KWF.
Nou dat heb ik geweten. Bart heeft een appje gestuurd  aan alle mensen die ik had uitgenodigd maar ook aan zijn hele vriendengroep met de vraag om een bijdrage voor het KWF.
Dit heeft geresulteerd in het FANTASTISCHE  bedrag van € 570,-.
Via deze weg wil ik iedereen nogmaals bedanken voor jullie bijdrage.
Het was erg gezellig om mijn verjaardag te vieren.
Woensdag mag ik weer naar de kaakchirurg.
Eens kijken of het herstel van de kaak gewoon doorzet.
Verder op dinsdag en donderdag 2 uurtjes werken.

Groetjes maar weer.

Erg fijn een compleet verslag te lezen waarin vooral heel veel positieve dingen staan beschreven. Geen woordje over pijn oid. Fijn! Heel goede tijd gewenst in je aanloop naar gewoon weer werken!

Robert 2020-02-09 22:52:29

Wat fijn te horen dat je je zo goed voelt! Nog gefeliciteerd met je verjaardag. 😘

Monique De Bruycker 2020-02-10 12:56:23

Wat een goed nieuws Hans!! Fijn dat je je verjaardag zo hebt kunnen vieren en leuke terugkeer op je werk. Dit zal idd veel energie kosten, maar is ook niet zo gek al die gesprekken met iedereen. Ben benieuwd wat de kaakchirurg gaat zeggen! Wat zijn je werktijden op de di en do of wisselend?