Hoe het nu gaat!

Nederland, Ede

Even een kort berichtje hoe het nu met mij gaat.

Het gaat heel langzaam beter.
De pijn en misselijkheid zijn onder controle.
Mijn tong is nog wel heel erg dik. Hopelijk slinkt dat nog wat. Verder is mijn mond aan het genezen. Nog niet helemaal hersteld maar wordt ook beter.
Veel last van slijm en daar is weinig aan te doen. Misschien als ik straks weer ga eten dat dit dan beter wordt. Eerlijk gezegd zie ik daar nog wel tegenop. Al zolang helemaal niet gegeten. Daar zal ik nog wel hulp bij nodig hebben.
Wel ben ik nog ontzettend moe.
Ik doe nog niet heel veel.
Even een boodschapje en dan weer rusten. Stapje voor stapje vooruit. Soms eentje achteruit. Bezoekjes houd ik nog steeds een beetje af. Kost mij zoveel energie. En moet wel leuk zijn voor beide partijen.
13 mei heb ik de eerste afspraak in het ziekenhuis. Controle afspraak in Ede ivm de hernia en pijnklachten. Die klachten zijn trouwens helemaal verdwenen. Er mag wel iets mee zitten😉.
Daarna de 17e . Eerste afspraak weer in Utrecht. Wel gek dat het nu "gewoon" herstellen en opknappen is.

Lieve Hans, precies wat je beschrijft: het is nu herstellen en opknappen. Geef het de tijd want ik weet als geen ander dat bestralingen nog lang nawerken maar iedere dag een klein beetje beter... ik denk aan je en hoop dat het herstel goed zal verlopen ook al duurt het even. Je doet het zo goed! Als je weer behoefte hebt aan bezoek of om op bezoek te gaan: ik hoor het graag! Veel sterkte lieverd! Dikke knuffel van mij 😘

Gea 2019-05-01 22:28:23

Hoi Hans, Wat een lange reis heb je al gehad en nog te gaan. Inderdaad de rug mag ook gewoon herstellen en geen last meer bezorgen. Ik wens je elke dag een stapje vooruit elk positief gevoel telt mee. Heel veel succes, bewondering voor je harde werken dat gevoel roep je bij mij op. Hartelijke groeten,

Ria 2019-05-02 07:19:58

Hoi Hans Wat fijn om weer even iets van je te horen En dat het met je rug nu oke is Nu nog hier van herstellen dan ben je in no time weer het mannetje Je bent op de terug weg Dikke knuffel van mij Anita