Te negatief?

Nederland, Utrecht

Ik merk dat ik gisteren een beetje te negatief geschreven had😉
Ik kreeg zoveel opbeurende berichten. Dank jullie wel.

Vanochtend zelf wezen douchen. Zonder hulp van een verpleegkundige. Geeft voldoening. Dat toch weer zelf gedaan te hebben.

Ik merk dat ik het een beetje lastig begin te vinden om iedere dag iets te schrijven omdat de dagen een beetje hetzelfde blijven.
Dus zal het af en toe niet en soms misschien een beetje kort.
Lastig op dit moment is dat ik nogal veel keelpijn heb. Wel pijnstilling maar helpt niet heel geweldig.
Ik voel me ok gewoon een beetje grieperig.
Zal er allemaal wel bijhoren.
Ik zal blij zijn als de sonde eruit gaat. Dat scheelt misschien ook weer voor de keelpijn.
Maar dan moet ik eerst zelf wat eten. Kijken of dat goed gaat.

Ook vandaag was het bezoek weer prima geregeld. 3 x bezoek op een dag is genoeg. 😉
Ik weet niet meer of ik het ergens geschreven had maar ik mag trouwens wel lekker water drinken.
Ik heb een kan met ijswater naast me staan waaruit ik regelmatig een glaasje tap. H e e r l i j k.

Proost!

Robert 2019-01-28 11:57:54

Het was in iedergeval fijn om je te zien!

Hans v/d S 2019-01-28 12:39:52

Hoi Hans, Het was fijn om even bij je op bezoek te zijn. Je vindt het misschien lastig om elke dag wat te schrijven, maar er zijn toch steeds weer ontwikkelingen te melden. Hoop van harte dat die sonde er nu snel uit zal mogen, dat zal een hele verlichting zijn voor je. En voor de rest.........het heeft even tijd nodig.

Wouter en Corinne 2019-01-28 15:30:33

Hoi Hans, we wonen een eind van je vandaan, maar door jouw blog zijn we heel dicht bij jou. Je schrijft goed zeg. Dank je wel. Sterkte gewenst en liefs uit Duitsland