Douchen, wat is dat lekker.!

Nederland, Utrecht

Vanochtend rustig wakker geworden.
De lap blijft een beetje zorgen geven.
De huid lijkt niet helemaal mee te willen doen. Wel doen de bloedvaten het nog steeds goed. Deze zijn goed hoorbaar.

En dan was het zover. Lekker onder de douche. Gewoon even dat warme water over je heen laten stromen. Heerlijk. De verpleging heeft wel veel tijd maar niet alle tijd, anders zat ik daar nu nog. Zo lekker. Verder weer de gewone verzorging van alle slangen en wonden.
Bloed geprikt. De waarden dalen en dat is een goed teken.
Vandaag een rustig dagje. Bezoek eind van de middag en vanavond. Misschien best fijn.🤔.

13.30 uur. Lig al een half uurtje muziek te luisteren. Gewoon koptelefoon op en lekker liggen. Ik doe dat bijna nooit maar is best wel ontspannend.
Oh daar komt weer iemand aan. Lydia, iemand maatschappelijk werk. Komt al voor de tweede keer langs om te kijken hoe het gaat. Kun je het aan. Lukt het allemaal een beetje. Fijn om even te praten.
Even verder genieten van de muziek.

Oh daar komt weer iemand aan. De diëtiste. Ze hebben de voeding wat lager gezet omdat ik zo misselijk werd. Maar zij wil niet dat ik afval. We verschillen hier trouwens duidelijk van mening over.😁
Toch de voeding weer wat hoger en wat meer vocht, want gewoon drinken mag ik nog steeds niet.
Zo het is 15.00 uur. Ik had mijzelf voorgenomen om nog een kleine wandeling te maken. Dus badjas aan en gaan. De kerstboom moet natuurlijk mee. zie foto.
Even van de afdeling helemaal naar de hal beneden. En het is hier groot!
Moe maar voldaan ben ik een half uurtje later weer terug.

Mijn broer en schoonzus kwamen om een uur of 17.00 uur. Bijna gelijk kwam ook de arts nog even kijken. Maar hij had ook een belangrijke mededeling.

De lymfen die weggehaald zijn, zijn

A L L E M A A L S C H O O N.

YES wat een fantastisch bericht.
Ik schiet vol. Gelukkig is er iemand bij.
Direct Anja gebeld en het goede nieuws doorgegeven. Natuurlijk weer tranen.
Nu alleen de uitslag van de tongranden nog. Ook een heel belangrijke natuurlijk. Dat wordt volgende week pas.
Begin van de avond kwamen vrienden uit Baarn. Dat was fijn.
Dit is het laatste wat ik voor vandaag schrijf.
Kijk nog even naar de foto.
Ik word niet vergeten. Wat een partij kaarten. Zo leuk.

Hou vast die opwaartse beweging. Klinkt goed. Maar jeee wat een topsport moet je bedrijven om dat ziekenhuis weer uit te komen! Sterkte, weer 👍

Robert Ozinga 2019-01-23 20:27:37

Wat een supergoed nieuws!!! Een hele geruststelling!! Nu nog even duimen dat de lap het goed gaat doen! Fijn dat je weer wat mobieler wordt! Word je weer wat meer mens! Je slaapt vast als een roosje vannacht! Tot gauw!

Josette 2019-01-23 20:28:31

Man man, wat sta je er sterk en positief in. Wat een positief nieuws gekregen top man. Blijf lekker aansterken en laat je lekker verwennen. Tot snel. Groeten

Fred en Brenda 2019-01-23 20:35:13

Hoi Hans, Supergoed nieuws Hans! Fijn om te lezen dat je wat meer bewegingsvrijheid hebt. Lekker kunnen douchen en aan de wandel, dan voel je je weer mens.

Wouter en Corinne 2019-01-23 20:35:38

Dat is goed nieuws Hans! Blij voor jullie. Lieve groet

Jeannette 2019-01-23 20:50:39

Wow! Goed nieuws Hans! Dat moet toch weer een boost geven. En wat heerlijk dat je hebt kunnen douchen! Dat gaf blijkbaar genoeg energie voor een wandelingtje. Ga zo door Hans!!💪

Arne & Ingrid 2019-01-23 21:03:43

Wat heerlijk om allemaal te lezen Hans! En wat een super goed nieuws!!! Yes! Gefeliciteerd! Hopelijk zijn de randen ook goed maar anders moet je evt worden bestraald? Nou klinkt allemaal heel voorspoedig gelukkig en wat zal jij lekker slapen vannacht! Slaap lekker straks en op naar een nieuwe dag en weer een stapje verder met je herstel. Knuffel, Gea 😙

Gea 2019-01-23 21:16:38

Super Hans! Fijn dat je elke dag weer wat meer kan.

Jaaike 2019-01-23 21:30:48

Wat een goed nieuws Hans. Fijn om te horen.

Irma 2019-01-23 21:34:45

Wat een geweldig nieuws Hans.....kippenvel toen ik het las ... Ik reageer niet iedere dag maar lees je verhalen wel, en ik lees de vooruitgang en dat is mooi...ook je positieve manier van schrijven is mooi. Beterschap en ik hoop op nog veel meer positieve berichten van je.

Ap 2019-01-23 21:54:49

Wow supergoed nieuws! Dat horen we graag. Op naar de volgende!

Hans v/d S 2019-01-24 10:47:29

Super nieuws kerel. Hou dit vast voor de toekomst, zodat je zo snel mogelijk uit de sores komt. Hier wordt ontzettend met je meegeleefd.

Hans. 2019-01-24 11:41:51

Dat is het beste nieuws wat er is. Geweldig. Heel veel beterschap.

Ria 2019-01-24 15:44:16

Hey Hans, wat fijn dat de lymfen schoon waren! Vandaag de link naar je blog van Sandra gekregen. We leven met je mee. Veel groetjes!

Bianca van Leeuwen 2019-01-24 18:48:09

Jippie! Mooi nieuws Hans! Erg fijn!

Sjanie 2019-01-24 19:35:35

Geweldig nieuws dat je lympen schoon zijn Hans.