Nog niet jarig.

Nederland, Ede

Gisteren was echt een offday. Er gebeurde niets en Hans voelde zich in meerdere opzichten niet fijn. Het was wel een mooie rustdag.
Vandaag was de stemming wat beter. Wel meteen weer moe. Een reis door het ziekenhuis om een foto te laten maken. Er moest gecontroleerd worden of de maagsonde nog goed funtioneerde. Het lijkt er toch op dat de halswond wat ontstoken is. Weer wat open en opnieuw aan het infuus met antibiotica.
Ook nog zelf een rondje op de gang gelopen en vanavond weer. Plannen om dit morgen minstens dubbel te herhalen.
Voor nu genoeg.

Ha die Hans, wat fijn dat je een blog bij houdt, zodat we alles kunnen volgen. Ik wens je erg veel sterkte met dit traject. Hou de moed erin! Ik wens je een spoedig herstel toe. Veel sterkte! Groetjes Ingrid

ingrid plender 2019-02-05 17:08:51

We zijn je adres kwijt en kwamen op deze side via Google. We hoorden dat jullie een korte vakantie konden vieren. Hartstikke fijn dat dat kon. We hopen dat jullie hebben genoten en er wat nare dingen op de achtergrond zijn geraakt. Wij gaan een paar dagen naar Winterswijk en gaanin de Steengroeve de uitvoering meemaken van Die Zauberflothe. Een goede thuiskomst gewenst en tot ziens of horens. Hartelijke groeten van Sari en Dick .