Weer thuis

Nederland, Ede

Het ging erg goed. Ik heb een paar goede dagen gehad.

Pijnmedicatie voor de mond hebben ze nu redelijk op de rit. Dus dat is fijn. Maar hier kreeg ik ook erge jeuk van over mijn hele lichaam.
Nu toch weer ander soort gekregen. Sterk spul volgens mij.
Ik mag tot 6 keer per dag 1 ml. Dat is dus niet veel. Maar het doet wel zijn werk. En dat is het belangrijkste.

Misselijkheid begint wel iets te komen maar is goed te doen.
Ben wel heeeel erg moe. Gisternacht slecht geslapen. Ieder uur wel een paar keer de tijd gezien. Vannacht wat beter maar ik had een clisma gekregen  's middags omdat de ontlasting niet goed ging. Was al 5 dagen niet geweest.
Nou dat heb ik geweten. Word ik om 3.00 uur wakker, hele bed onder. Het liep via de benen naar beneden๐Ÿ˜œ๐Ÿ˜‚ toen ik naar de douche ging.
Nou, een beetje ongelukkig voel je je dan wel. Dus ik mijzelf onder de douche gezet.  Toen ik klaar was, was mijn bedje alweer lekker schoon. #Lieve nachtzuster.

Verder heb ik vannacht heel goed geslapen.
Ik werd om 7 uur wakker. Bestraling om 8 uur. Dus mooi op tijd.
Daarna hoor ik dat ze bloed wilde prikken bij mijn buurman. Dat was om 08.05 uur.
Dus te laat. Snel aangekleed en naar beneden.
20 minuutjes te laat. Bij bestraling is dat nooit een probleem.
Terug naar de afdeling. De laatste papieren moesten nog in orde gemaakt worden.
Zo,... klaar. Alle medicijnen opgehaald. Taxi gebeld en naar huis. Daar was ik om 12.00 uur.
Mijn bedje in. Ik heb bijna de hele middag geslapen. Erg lekker overigens.
En het goede nieuws

Ik ben over de helft met de bestralingen.
17 gehad, nog 16 te gaan. Woensdag de 17e april.
En nog maar 1 chemo. Maandag de 15e april.

Klinkt positief gelukkig, maar je bent wat daf betreft ook een kei, lijkt wel of het later minder heftig is dan de eerste keer hรจ. Aftellen nu en dan zit het erop! Dan zie ik je sowieso vast bij de We-day maar hopelijk ook al daarvoor. De lente is begonnen ๐Ÿ˜€๐ŸŒท๐Ÿ€๐ŸŒธ๐ŸŒž๐Ÿ˜˜

Gea 2019-03-26 22:26:58

Hoi Hans, Weer een flinke stap verder. Knap dat je de moed er in kunt houden. We zien elkaar weer. Groetjes.

Wouter en Corinne 2019-03-26 22:29:14

Klinkt positief Hans, mooi dat de helft er nu op zit, en eindelijk een goed werkende pijnstiller! Hou je haaks, we hopen dat je snel weer wat meer energie krijgt!

Hans v/d S 2019-03-26 23:17:32

๐Ÿ‘

Andre 2019-03-27 08:57:47

Je bent een kanjer Hans!! Wat ben je al een eind gekomen!!