Dat ging snel!

Nederland, Utrecht

Gisterenmorgen was ik klokslag 7 in het ziekenhuis. Mijn zwager Ronald heeft mij gebracht.

Even de controles. Die waren allemaal prima in orde.
En toen begon het wachten. De vorige keer heb ik 11,5 uur moeten wachten dus heb ik mij voorbereid op weer een lange dag wachten.

Maar deze keer liep het gelukkig heel anders. Om 8 uur kwam Noortje met de mededeling dat ik mij snel klaar moest maken. Ik was aan de beurt.
5 minuten later werd ik met bed en al naar beneden gereden. Op de verkoeverkamer nog wat vragen beantwoorden en door naar OK nr. 18.

Het hele team stond al klaar. Infuus inbrengen. Alle plakkers geplakt. Kapje met zuurstof en slapen maar.

Rond 11 uur ging ik weer richting zaal.
Het bot vanuit mijn bekken dat er toen ingezet is, is in zijn geheel verwijderd.

Na een goede nacht werd ik vanochtend al vroeg wakker gemaakt. Controles waren goed.
Rustig bijkomen. Wat drinken als ontbijt.
Even tv gekeken.
Daar kwam de arts. Het zag er goed uit. Wel dik en opgezet. Ik mag, als ik wil vanmiddag naar huis.
Ik ga mij zo even wassen en aankleden. Dan weet ik hoe ik mij voel.

Hoi Hans, Fijn, nu een keer goed nieuws, laten we hopen dat het zo gaat blijven. Heel veel en snelle beterschap.

Els 2022-05-07 11:19:04

Hans, man wat kan een mens aan ellende krijgen. Ik vind het superknap hoe sterk je bent en de kracht vindt. We denken aan je! Veel Beterschap

Fred en Brenda 2022-05-07 11:28:23

Fijn dat het deze keer lekker vlot ging Hans, en dat ht goed is gegaan. Hoop voor jullie op een voorspoedig herstel. Heel veel beterschap toegewenst. Liefs.😘🍀

Doreth 2022-05-07 11:28:25

Mooi om te zien dat je veerkracht hebt! We hopen dat je idd vanmiddag weer naar huis mag.

Sonja & Johan 2022-05-07 12:30:36

Wat een goed bericht. Maar denk erom hé, bij twijfel gewoon nog een nachtje blijven. Veel beterschap.

Marga 2022-05-07 12:34:00

Wat fijn dat je zo snel geholpen kon worden. Veel sterkte ook voor Anja en de jongens. Liefs.

Jan en Leni. 2022-05-07 13:37:44

Mooi Hans, geen ellenlange wachttijd dit keer, fijn dat alles vlot verlopen is. Nu eerst maar weer thuis tot rust komen. In je woorden klinkt weer hoop. Moed houden Hans.

Ton en Ditte 2022-05-07 14:41:11

Wat fijn dat alles nu zo vlot ging. Duimen dat het herstel ook zo spoedig verloopt.

Pia 2022-05-07 15:29:49

Fijn Hans dat het zo vlot is verlopen. Nu eerst maar weer herstellen van de ingreep. Beterschap.

Jaap en Yvonne 2022-05-07 20:39:21

Heel veel beterschap! Warme groet, ook voor Anja en de jongens.

Maarten en Jaaike 2022-05-08 08:25:46

Hoi Hans, ik blijf voor je duimen kerel! Hou je haaks en ik wens je en snel herstel toe!

Oscar 2022-05-08 21:22:44

Hoi Hans, Wat een veerkracht heb jij, geweldig. Op naar een geheel herstel en mooie rustige zomer. Ik heb grote bewondering voor je, ga zo door. Ik volg je en mag met je meeleven bij slechte en bij goede tijdingen, heel fijn. Hartelijke groeten,