En dat is TIEN !

Nederland, Ede

Zo, het is 18.15 uur en net terug uit Utrecht.

Het was een vermoeiende middag.
14.00 uur afspraak bij de KNO arts die mij geopereerd heeft. Ik heb zo'n last van de zwelling van de tong. Door het litteken weefsel begint de linkerkant te zakken en trekt de rechterkant omhoog. Iedere keer het gevoel dat er iets achter in mijn keel zit.
Daar is weinig aan te doen. Nog wel even een verdoving spray geprobeerd maar dat was zeker geen verbetering.
Toen om 14.30 mondhygiëniste. Door de verdoving spray had ik helemaal het idee dat ik moest overgeven. Dus dat werd niet zoveel.
Om 15.30 de afspraak bij de fysiotherapeut. Ik had dus nog even tijd .
Daarom zijn we even naar de verpleegafdeling gegaan waar ik lag toen ik geopereerd werd. Hier werd ik door "zuster Petra" met drie zoenen onthaald. Gelijk maakte ze de opmerking "niet professioneel bezig".🤣
Even een paar mensen begroet. Ook hier.... je ziet er goed uit.☺.
Snel terug naar de andere kant van het ziekenhuis. Op naar de fysiotherapeut.
Ik moest bekennen dat ik de oefeningen van de week niet gedaan heb. Daar voelde ik me te slecht voor. Maar vanmiddag moest ik ze wel allemaal even doen.
Zo, even pauze.
Om 16.30 uur een afspraak bij de radiotherapeut. Dat was gelukkig kort.
Als laatste nog even een bestraling.
Jawel, dit was "alweer " nummer TIEN!
Bijna een derde erop zitten.
Al met al was het een hele drukke middag.

Ik weet niet wat ik liever heb. Elke dag bestraling met een andere afspraak of even zo'n heftige vrijdagmiddag.
Nu is het in ieder geval weekend.
Eerst uitrusten en hopelijk voel ik me van het weekend een beetje fit.

Wederom fijn dat er iemand mee was. Dit keer niemand minder dan Anja.💖💕

Al weer bijna op een derde! Stapje voor stapje verder Hans! Goed hoor! Hou vol!

Annette Uittenbogaard 2019-03-15 19:11:07

Wat ben je dapper Hans. En Anja ook! Lieve groet

Jeannette 2019-03-15 19:23:28

Nou Hans dat was me het dagje wel zeg. Hopelijk kan je het weekend wat bijkomen. Petje af dat je steeds zo positief blijft.

Ton en Ditte 2019-03-15 20:02:24

👍

Andre 2019-03-15 21:48:56

Hoi Hans, mooi om je gisteren even te zien en te spreken op het voetbalveld.