Tja, wat zal ik zeggen

Nederland, Utrecht

De stijgende lijn is er voor mij gevoel een beetje uit.
Mijn bed uit, en zelf een beetje gewassen. Oké, toch weer wat vooruitgang.
Aangekleed. Erg moe. En dat wordt er in de loop dan de dag eigenlijk niet beter op.
Zo vroeg (11 uur) stond de kamer vol met visite.
Josette, Anne en Kim waren er. Maar ook gelijk Thomas en Bart. Ik wist hier wel van dus dat was prima.
Twee aan 3 zijn ze op de kamer geweest verder.

De middag rustig doorgekomen. Een beetje tv liggen kijken, een geslapen, heel even op de stoel.
Als ik niet op bed lig heb ik zoveel last van slijm/speeksel in mijn mond. Dit krijg ik bijna niet weg. Ik merk dat dit mij beperkt in de dingen die ik (moet) doen. Even in de stoel. Stukje wandelen. Belangrijk voor herstel.
Verder krijg ik erge keelpijn. Gelukkig wel pijnstillers gekregen. En iets om het slijm wat dunner te maken. Helpt beperkt.
Eind van de middag is mijn broer er alweer met zijn vrouw. Ze blijven niet zo heel lang.
Als laatste is Anja nog geweest, 's avonds.
Na wat tv gekeken te hebben ben ik in slaap gevallen. Een goede nacht gemaakt. Ik ga zo douchen.

Wie is die derde broer?🤔

Thomas 2019-01-27 09:15:19

Wat is dat lastig zo'n weg naar genezing met stappen vooruit en dan weer even terug. Toch als je het leest lijkt het of je weer veel meer doet. Je doet het fantastisch, het is een hele zware weg, met heel veel bergen en hobbels, en je doet het! Heel veel sterkte met alles en vooral ook beterschap!, lieve groet Minke

Minke 2019-01-27 09:37:12

Hopelijk vandaag weer wat meer energie en wat minder ongemakken! En die 3e broer ontmoeten we graag een keer! 😉

Josette 2019-01-27 09:39:40

Hallo Hans, we bewonderen je moed, de manier waarop je verslag doet van het geen je moet doorstaan, geweldig. De weg omhoog is afzien maar het einde is hopelijk in zicht. Heel veel sterkte de komende tijd.

Ton en Ditte 2019-01-27 10:58:15

Hoi Hans wat ben je sterk ook al zal het niet altijd zo zijn ik lees je blog en zo blijf ik op de hoogte van jouw ziek zijn, ik wens jou maar ook je gezin en je familie veel sterkte liefs Dorrie

Dorrie 2019-01-27 11:10:49

Hoi Hans Ik begrijp dat het zwaar is maar hou de moed erin man het herstel zal steeds sneller gaan en je heb veel liefde en steun van je naaste en dat is belangrijk. Hans hou je haaks en het komt goed. Gr Hans

Hans schouten 2019-01-27 11:16:52

We voelen helemaal met je mee! Maar zoals je het beschrijft valt het allemaal niet mee, een hele weg te gaan. Het herstel vanaf nu zal niet meer in dagen te zien zijn maar eerder in weken denk ik. Hou dus moed!

Hans v/d S 2019-01-27 11:17:04

Hallo Hans, Last hebben van het ongerief is niet verwonderlijk bij de zware operatie die je hebt ondergaan. Maar toch... elke dag een stukje verder. Sterkte gewenst met het verdere herstel. Groet, Pia