Een volgend stukje

Nederland, Ede

Het wordt tijd dat ik weer een stukje schrijf.
Afgelopen dinsdag stond om 10.00 uur de taxi klaar om weer naar huis te gaan. Keurig op tijd. Ik voel me op dat moment nog wel redelijk. Nog niet heel veel last van de bijwerkingen al begin ik me wel een beetje misselijk te voelen. Niet dat ik moet overgeven maar meer zo'n wee gevoel. Erg vervelend. Verder ben ik erg moe aan het worden.
Bij thuiskomst direct mijn bedje ingekropen.
Helaas zijn de bijwerkingen als misselijkheid en moe zijn alleen maar toegenomen.
Woensdag was gelijk een vermoeiende ochtend. De taxi was er al om 07.30 uur.
Om 08.30 bestraling en aansluitend de intake voor een fit onderzoek. Het lijkt bewezen dat hoe meer je beweegt tijdens de chemo en bestralingen des te sneller je herstelt. Daarna nog een gesprek bij de logopediste.
Wachten op de taxi en weer naar huis.
Je snapt dat dit in combinatie met de bijwerkingen slopend is.
Het valt me dus eerlijk gezegd niet mee.
Want vanochtend om 9.15 uur weer met de taxi naar Utrecht. Eerst mondhygiënist en daarna bestraling.
Om half 2 was ik weer terug. De medicijnen tegen de misselijkheid lijken niet ècht te helpen.
Ik lig alleen maar op bed en doe helemaal niets. Ik hoop dat het snel beter gaat.
Gelukkig morgen pas aan het eind van de middag weer die kant op.

Hoi Hans, Beterschap. Veel sterkte de komende tijd. Groeten! Andre

Andre Overeem 2019-03-07 20:28:16

Heel veel sterkte de komende tijd🍀🍀

Els 2019-03-07 21:24:44

WoW Hans heftig allemaal hoor en wat schrijf je het allemaal met veel gevoel!, ik leef met je mee. Groetjes uit Wijhe.

Yvonne 2019-03-07 21:32:51

Klinkt allemaal best zwaar. Moeilijk voor jou en je gezin. Sterkte en lieve groet

Jeannette 2019-03-07 22:13:02

Hoi Hans, Heftig weer allemaal!!! We kunnen je denk ik alleen maar heel veel moed en doorzettingsvermogen toewensen. Hoop dat je dit weekend weer een beetje bij kunt komen.

Wouter en Corinne 2019-03-08 10:44:31

Hoi Hans, Heftig om te lezen wat je nu allemaal weer moet doorstaan, heb echt heel veel bewondering voor je.😙. Heel veel sterkte voor jou en je gezin. Dikke knuffel.🐞🌹🌻

Doreth 2019-03-08 13:07:29

Heel veel sterkte Hans, je moet heel wat doorstaan. Hou vol! Lieve groet,

Kees en Minke 2019-03-09 20:26:43

Hallo Hans,we volgen je blog en we willen je veel sterkte wensen! Moed houden😗.