Woensdag eind vd dag

Nederland, Ede

En zo zijn we alweer een paar dagen verder.
Afgelopen maandag mocht ik mij rond 11.30 uur melden voor controle.

In eerste instantie werd ik gezien door een andere kaakchirurg. Het zag er allemaal goed uit en nadat de prof zelf ook gekeken had begon de marteling.

Want zo heb ik het verwijderen van alle hechtingen en krammen wel ervaren. Sommige hechtingen voelde ik helemaal niet maar met name die in mijn been deden écht heel erg pijn. Ik ben natuurlijk wel een man, maar dan nog. Ik was drijfnat van het zweet.
De 1 zei "knijp maar in mijn hand" en een ander gaf mij een koud washandje op mijn voorhoofd. Allemaal even aardig.

Als klap op de vuurpijl kreeg ik ook nog twee botox injecties bij mijn linker speekselklier. Deze was door de operatie aan het overproduceren. En dit lekte dan weer bij mijn wond naar buiten.

Het lijkt erop dat dit geholpen heeft.

Ik vind het nog steeds wonderlijk dat ik weinig pijn heb aan de wond in mijn gezicht. In tegenstelling tot mijn been die toch wel erg pijnlijk is.

Iedere dag een stukje lopen. En morgen proberen wat fietsen.

De arts drukte mij nog wel op het hart om de komende 4-5 weken écht rustig aan te doen. Dit heeft zijn tijd nodig.
Maar stapje voor stapje.
De stroom kaarten wordt wel wat minder maar toch zit er elke dag wel aantal in de bus.
Daarnaast staat het huis vol met bloemen. Zo gezellig.🌻😊.

Hoi Hans, Nou gelukkig zijn al die hechtingen dan weer verwijderd en wat moet dat heftig voor je geweest zijn, dat verwijderen en weer zoveel pijn. Hopelijk blijft het mdt je kaak verder goed gaan en blijft ook de pijn weg. Zet ‘m op he en neem de wijze raad aan: pak je rust! Liefs Gea 😘

Gea 2023-05-24 19:14:08

Hoi Hans, Wat een heftig geheel. Maar er wordt goed doorgewerkt door jou en de artsen. Neem de tijd voor het herstel het lichaam en je geest hebben veel te verduren. Heel veel rust en een goed herstel gewenst. Hartelijke groeten, Ria

Ria 2023-05-24 19:25:52

Jeetje man, maar idd weer een stapje verder. Hoop dat de pijn in je been snel minder wordt. Lekker proberen te ontspannen en te genieten van het mooie weer. Dank voor je verslagje we leven met je mee.

Rolf 2023-05-24 22:21:52

Wat vreselijk pijnlijk die hechtingen, zeg! Nooit geweten dat dat zo'n pijn kon doen. Maar je been is sowieso pijnlijk, dus misschien daardoor. De genezing gaat door en nog even rustig aan is lastig, maar het gaat je lukken!

John en Hettie 2023-05-25 11:08:04

Hoi Hans, we hebben maandag aan je gedacht, 78 hechtingen, inderdaad een marteling. Maar je hebt het weer gefikst. Sterkte komende tijd !

Ton en Ditte 2023-05-25 14:55:25

Hoi Hans, het is toch heel apart, bij mijn operatie, alleen maar een ader en geen heel bot verwijderd, had ik ook het meeste last van mijn been! Heb toen 3 weken met een rolator gelopen. Neem de tijd en luister naar je lichaam. Veel moed toegewenst en ook voor Anja.

Gerrit 2023-05-25 21:02:00

Wat een marteling Hans poeh, maar hoop dat je been snel wat minder pijnlijk zal worden.