De laatste avond!💪🏽

Nederland, Utrecht

Op meerdere fronten wordt het tijd om morgen naar huis te gaan.
Het prikbord is vol en ik dacht gisteren dat dit het wel zo'n beetje zou zijn. Maar nee hoor, niets is minder waar. Ook vandaag kreeg ik weer een stapeltje van 14 kaarten erbij. Daarmee komt het totaal op 6️⃣0️⃣‼️
Ongelooflijk hoeveel er aan mij gedacht wordt. Dit geeft mij extra kracht om de revalideren.

Maar de belangrijkste reden is natuurlijk dat men niet veel extra kan betekenen voor mij in het ziekenhuis. Natuurlijk is het makkelijk als je je medicijnen op tijd krijgt maar niet echt noodzakelijk. Natuurlijk is het makkelijk om alleen maar te bellen voor een glaasje ijswater, maar het is ook goed om regelmatig even te lopen.
Ik heb, denk ik, grote stappen gemaakt deze week maar moet mij wel beseffen dat ik er nog lang niet ben.
Het lopen is bij het "opstarten" nogal pijnlijk. Maar eenmaal op gang dan gaat het goed.
Vandaag meerdere keren over de afdeling gelopen en 7,5 kilometer op de hometrainer gefietst.
Ik zag dat het mooi weer wordt de komende weken dus dat maakt het makkelijker om er eens uit te gaan.
Ik mag/moet een rondje buiten lopen en ook fietsen is goed voor de doorbloeding en dus het herstel.

Maandag mag ik mij dan alweer melden op de poli. Dan worden alles hechtingen verwijderd. Het zijn er best veel dus daar zie ik al wel een beetje tegenop.
Mocht er niet iets geks gebeuren vannacht dan mag ik morgen dus ergens naar huis.
Ik zal dan vervolgens ook wat minder posten.
Één ding dat mij nog wel bezighoudt is de reacties van iemand waarvan ik eigenlijk niet weet wie dat is. En dat is Hans E.
Maar ik hoop niet dat ik daarmee een enorme blunder bega.😜🥴

Geweldig bericht! Slaap lekker en hopelijk morgen in je eigen bed!

John en Hettie 2023-05-17 23:16:53

Goed werk geleverd Hans! Wat een enerverende gedachte dat ze met een heel team uuuuren aan je hebben zitten sleutelen en dat je daarna morgen alweer naar huis mag/moet! Het betekent ook iets in de zin van jouw wil om verder te komen! Daarmee feliciteer ik jou!

Robert 2023-05-17 23:19:03

Wauw, wat snel! Neem ook je tijd om in rust te genieten van het mooie weer de komende dagen :-) Hopelijk wordt ons kaartje nagestuurd naar de Batenstein. Tot snel!

Corrinne van Pommeren-de Groot 2023-05-17 23:22:53

Hé Hans, Superfijn dat je morgen naar huis mag. Een heel positief teken! Geniet er van!

Wouter en Corinne 2023-05-17 23:38:54

Heeeeyy Hans! Wat een goed nieuws!! Je blijft een grote kanjer!! Ben supertrots op je!!😘😘

Jolanda 2023-05-18 05:25:20

Wat een mooi nieuws Hans, lekker naar huis en daar verder herstellen. Hopelijk gaat dat goed! En oh ja soms vul je vanuit automatisme je Marktplaats naam in. Groeten Hans E

Hans vd S 2023-05-18 08:21:04

Goed nieuws Hans. Fijn om te lezen dat je naar huis mag. Nu verder aansterken in jouw vertrouwde omgeving.

Jaap en Yvonne 2023-05-18 08:24:51

Wat fijn dat je vandaag al naar huis mag . Gefeliciteerd met jouw snelle vorderingen.... en nu lekker komend weekend gaan profiteren van t mooie weer.... en aan de mooie zomer gaan denken ... Lieve groet en nog veel beterschap verder alvast ! Richard en Margot x

Margot 2023-05-18 08:45:39

🎉yeah!!!! Hoe fijn om verder thuis te mogen aansterken!! Wandelingetjes om de vijver, lekker een rondje fietsen; het gaat jou lukken!!💪👊

Arne & Ingrid 2023-05-18 09:33:50

Mooi bericht dat je naar huis mag Hans. Wat maak je weer veel mee en wat ga je er sterk mee om. Liefs Jacky Ghijsen

jacky ghijsen 2023-05-18 10:14:38

Wat fijn! Weer naar huis! X Jeannette

Jeannette 2023-05-18 10:28:07

Wat een week Hans.. wat heb je allemaal weer moeten doorstaan. Super knap en sterk hoe je dit doet. Fijn dat je vandaag naar huis mag. Sterkte en beterschap gewenst Gr Leon en Ida

Leon en Ida 2023-05-18 10:36:09

Dat is heel goed nieuws Hans. Heel mooi dat het al zo goed gaat dat jij naar huis mag. Groetjes van ons en Beterschap gewenst

Alex & Jessica 2023-05-18 10:44:52

Fijn Hans dat het zo goed gaat en je naar huis mag, in je eigen omgeving met je dierbaren is toch fijner dan het ziekenhuis. We hopen dat ook de komende weken alles goed zal gaan met je. Groeten ook aan Anja en de boys.

Ton en Ditte 2023-05-18 11:36:56

Welkom thuis Hans. Alles toch snel gegaan zeg. Nu moet je zélf regelmatig revalideren, medicijnen innemen en niet TE VEEL hooi op je vork willen nemen. Succes en sterkte met álles.

Wil 2023-05-18 13:07:29

Fijn Hans dat het goed gaat en geen complicaties zijn. Het was een hele grote stap, en nu rustig verder herstellen. Hartelijke groet!