Een beetje vreemd idee.

Nederland, Utrecht

Vanochtend had ik een afspraak bij de oncoloog / internist.
Na de tweede chemo had ik zelf zoiets van, laat die derde chemo maar zitten.
Zo misselijk wil ik niet nog een keer zijn.
Maar de misselijkheid speelde voor haar geen rol, zodat de chemo toch door zou gaan.

Maar, zoals ik al zelf in de gaten kreeg, mijn gehoor gaat achteruit.
En dat was voor haar een reden om toch af te zien van de derde chemo.

Hopelijk herstelt mijn gehoor nu nog een beetje. Na de 3e kuur was het zeker onherstelbaar beschadigd.
Vandaar deze keuze.

Daarom is het einde nu ineens ook anders geworden.
Ik heb nog 5 bestralingen en dan is het KLAAR.
Nog wel een nasleep van de bestralingen, maar geen chemo meer. De nasleep bestaat met name uit kapotte mond / slijmvliezen. En dat wordt zeker niet minder.
Dat zal nog een week of 2/3 duren.
Maar het einde is in zicht.

Wat fijn dat het einde in zicht is! Sterkte met de laatste loodjes!

Annette 2019-04-10 18:40:27

Nog heel even volhouden Hans, heb bewondering voor je hoe je dit allemaal heb doorstaan.👍Vond ht fijn om je dinsdag ff te zien, al was ht maar kort. Kanjer ben je..👏 liefs en sterkte met de laatste loodjes. Groetjes aan Anja.🌹

Doreth 2019-04-10 19:40:51

Nou Hans, inderdaad einde in zicht nu. Sterkte nog even.

Wouter en Corinne 2019-04-10 19:51:49

Hoi Hans, Ik heb met bewondering en met respect je reis verslag gevolgd. Nu de laatste weekjes. Mijn petje af voor jouw manier van werken, want hard werken is het wel. Hartelijke groeten, Ria

Ria 2019-04-10 19:56:10

Een flinke periode nog! En dan klaag ik wel eebs bij griep.... Houd moed, strijd dapper, blijf positief en in een goed genoed!

Robert 2019-04-10 20:10:03

Dat is best heftig, dat de chemo zelfs daarop van invloed is. Geeft nog eens duidelijk aan hoe heftig dit voor jou lichaam is! Nu dan op voor de laatste bestralingen. En dan op voor het lichamelijke herstel! Dat dat maar snel mag gaan!

Hans v/d S 2019-04-10 20:31:01

Beste Hans, Wat zwaar heb je het vandaag gehad. Zoveel moeten ondergaan om dit te bestrijden en te overwinnen. Heel, heel veel sterkte. Dankjewel voor je felicitatie

Dirk 2019-04-10 22:01:20

Sterkte Hans. Fijn dat de chemo klaar is en dat het einde in zicht is.

Andre 2019-04-11 08:35:05

En dan is het ineens weer anders. Het blijft je iedere keer weer aanpassen. Maar nu is het goed te overzien. Hans, nog sterkte met volhouden!

John en Hettie 2019-04-11 21:44:23

Je bent een volhouder Hans, je bent al zo ver gekomen... Dat gaat je hopelijk ook de komende weken helpen! Heel veel sterkte met alles, je moet heel veel doorstaan we hebben er veel respect voor hoe jij dit doet. Veel lieve groeten en sterkte!

Kees en Minke 2019-04-12 14:08:30

Eindelijk een einde in zicht. Wij wensen je nog veel sterkte met die laatste loodjes.