Vier het leven!!!🥳🥳

Nederland, Ede

Zoals de titel zegt, vier het leven.

Vandaag is het precies 5 jaar geleden dat ik mijn laatste bestraling kreeg. De bestraling was noodzakelijk maar zoals jullie misschien wel weten heeft dit ook veel "ellende" veroorzaakt. Maar die bestraling in combinatie met de chemo was na de operatie noodzakelijk en heeft er toch voor gezorgd dat ik 17 april alweer 5 jaar schoon ben.
Ik ben dankbaar dat ik de kans heb gekregen om door te mogen leven.
Waar ik ook dankbaar voor ben is dat er, in de soms zeer zware perioden, zoveel mensen om mee heen stonden die mij hebben gesteund.
De vele appjes, kaarten, opbeurende berichten, bezoekjes die ik de afgelopen 5 jaar mocht ontvangen maakten het voor mij draaglijk en gaven mij de kracht om door te gaan.

Ook van jullie heb ik die steun ervaren.
Dank jullie wel.

En daarmee is er hopenlijk een einde gekomen aan deze "reis".
En dit was er eentje die ik niet zal vergeten.

In mei gaan we een ander soort reisje maken. Een weekje naar Samos, Griekenland.

En in de zomer hopen we te gaan fietsen van Salzburg naar Grado in Italië.

Oftewel..... het gaat goed met mij.

Lieve groeten
Hans.

Een woord: Geweldig! Andere woorden: heel erg fijn dat die zware reis achter je kunt laten nu! Maar dan denk ik ook aan Gerben, Bart en Anja, natuurlijk!

Robert 2024-04-17 14:25:48

Fantastisch Hans voor jou...gun het je zoooo dit gelukkige gevoel met hoop en blijheid de zomer in.. Met mij ook iets beter....pijn blijft maar kan er nu iets beter mee om gaan. Dankzij de psych. pijnbegeleiding .... Ook wij eind mei weer weg. Veel in te halen kaar ook met n happier gevoel.... Ik ben alleen een beetje angstig om Jacky nu. Het gaat niet goed met haar, naar de laatste berichten. Voor jou en jouw lieve echtgenote nog heeeeel veel.blijheid en veeeeel geluk samen in de toekomst. Blijf gezond samen.. ♡♡♡

Margot 2024-04-17 14:29:48

Lieve Hans, Het was een zware reis met veel ups en downs maar nu gelukkig achter de rug! 5 jaar alweer, en wat heb je een hoop te stellen gehad en altijd dapper doorgegaan. Wat heb ik een respect voor jouw kracht en doorzettingsvermogen. Je bent een kanjer! Heerlijk vooruitzicht om een lekker ander reisje te gaan maken in mei. Geniet ervan samen, heel veel geluk en tot snel! Groetjes en knuffel van Gea

Gea 2024-04-17 14:30:57

Lieve Hans, veel bewondering voor de manier waarop jullie je hierdoor heen geslagen hebben. En we gaan fijn genieten met elkaar op Samos 😘 Lieve groet, Jeannette

Jeannette 2024-04-17 14:40:41

Wat een mooi bericht om zo de "reis" af te sluiten Hans. Ik heb enorm veel respect hoe je dit met zoveel doorzettingsvermogen en kracht samen met Anja hebt doorstaan. Heel veel plezier op Samos. Geniet ervan! Groet, André

Andre 2024-04-17 15:20:37

Geweldig, al weer 5 jaar schoon. Het is je zo gegund!! Mooi te horen dat er leuke plannen zijn. Ga ervoor zou ik zeggen, en geniet volop! Groetjes Hans

Hans van de Scheur 2024-04-17 15:41:31

Lieve Hans, Wat een tijd was dat en wat was jij goed bezig. Samen met Anja en je zonen sta je nu volop in het leven. Het allerbeste gewenst en veel liefs.

Erika 2024-04-17 16:00:41

Wat een geweldig bericht zeg. En nu maar genieten van alles wat nog kan. Bij mij blijft na al die jaren het eten een uitdaging maar daar valt goed mee te leven. Ook wij genieten weer volop van het leven. Heel veel plezier met het fietsen en de vakantie in Griekenland. Marga den Engelsman

Marga 2024-04-17 16:10:48

🙏🏼🍀👍🏼

Corrinne van Pommeren-de Groot 2024-04-17 16:59:24

Alweer 5 jaar geleden, al 5 jaar schoon. Wat zijn jullie allemaal door een diep dal gegaan. Altijd moed gehouden, de ene keer meer dan de andere keer. Nu kunnen jullie je leven weer volop óp pakken, “andere keuzes” gaan maken en genieten van t ‘ leven, de vakanties en van het gezin. Dank dat ik deel mocht maken aan/van een klein deel van jouw dieptes/ziekte herstel

Wil 2024-04-17 17:31:37

Wat een tijd heb jij ( jullie ) achter de rug, en wat had jij een doorzettingsvermogen..👍Dit is een mooi bericht Hans. Ik wens jullie heel veel liefde, geluk en gezondheid toe, heerlijk genieten van alles.Lfs en dikke knuffel🍀🥳

Doreth 2024-04-17 19:26:22

Wat een moeilijke reis is het geweest. En nu zo'n mooi uitzicht! Heerlijk dat dit nu achter je ligt en je weer nieuwe plannen kunt maken en op vakantie gaan! Petje af voor hoe jij/ jullie dit gedaan hebben met steeds weer nieuwe moed. Wij hopen dat jullie nog heel veel gaan genieten!!

Kees en Minke 2024-04-17 20:07:49

Wat mooi om dit te lezen. Heel veel respect hoe jij / jullie deze moeilijke reis hebben afgelegd. Wij wensen jullie voor de toekomst heel veel geluk, liefde en gezondheid en geniet vooral samen van jullie toekomstige reizen.

Jaap en Yvonne 2024-04-17 20:19:05

Gefeliciteerd Hans, zo knap hoe jij na elke tegenslag toch weer de moed vond om door te gaan en positief te blijven. Ga genieten, reizen en vier het leven samen met degenen die je lief zijn. We gaan genieten op Samos!!

Akke 2024-04-17 20:30:34

Wat fijn om dankbaar te zijn, na zo'n periode van moeite en zorgen. En ook fijn dat je veel met ons hebt gedeeld en uitgedeeld. Nu lekker op weg met mooie vooruitzichten, geniet van deze tijd en de mogelijkheden met de uitdagingen die je nu weer aan gaat! Veel plezier, hou vol, en geniet van de reis.

Gerrit 2024-04-17 20:45:13

Beste Hans, mooi bericht, de afgelopen 5 jaar waren voor jou en Anja zwaar, telden misschien wel dubbel. We hebben bewondering voor de moed en doorzettingsvermogen hoe jij en Anja je hierdoor hebben geslagen. We wensen jou en Anja heel veel geluk en hopen dat jullie nog lang mogen genieten te beginnen met de nu geplande vakanties. Hartelijke groeten.

Ton en Ditte 2024-04-18 11:51:38

Geweldig nieuws Hans. Vier het leven met allen die je lief zijn ❤️ Je hebt alweer volop plannen om te reizen, te fietsen.. wat fijn! Ga er volop van genieten. Het gaat jou/jullie goed. Lieve groet uit Wijhe

Leon en Ida 2024-04-18 12:48:16

Wat een fijn bericht Hans en Anja we wensen jullie fijne vakantie, geniet ervan. Alle goeds voor de toekomst. Liefs oom jan en tante Leni☺️🥳