Het valt niet helemaal mee.

Nederland, Ede

Gisteren ben ik om een uur of 13.30 weer thuisgekomen.

Ik moet zeggen, het valt me nog niet mee.
Vannacht heb ik in de woonkamer geslapen omdat dat bed makkelijker is te verstellen.

Op mijn zij liggen doet erg veel pijn. Ondanks de pijnstillers.
Maar goed, ze zijn ook helemaal de buikwand en maagwand door gegaan om die sonde daar te krijgen.

Vandaag merk ik wel dat het iets beter gaat. Maar ik weet ook zeker als de pijnstillers uitgewerkt zijn. Dus op tijd innemen.

Een rustig dagje. Buurtzorg heeft de wonden weer schoongemaakt en opnieuw verbonden. Mijn arm ziet er er al best goed uit.

Het is nu zondag.
Redelijk goed geslapen. De pijn wordt écht minder. Medicatie nog wel nodig.

Vanmiddag even een klein blokje om, samen met Anja. Het lijkt dat de spuit ivm hernia een klein beetje gaat werken. Ik kan al iets verder lopen dan vorige week. Hopelijk gaat ie zijn werk verder doen.
Verder heerlijk voetbal gekeken.

Helemaal vergeten te uploaden.