Lekker nietsdoen - verlate vaderdag

Spanje, Castillo Siete Villas

We wilden naar Santander vandaag, maar bij nader inzien kwamen we daarop terug.

In plaats daar van wat thuis rondgehangen en naar het gemeenschapshuis van Castillo geweest waar een soort permanente expositie over Salvador Hedilla de luchtvaartpionier zou moeten zijn.
Op het internet stond dat het dagelijks open zou zijn, maar afgezien van een knul die op een bankje zat te blowen was er niets loos. Geniet van je blowtje zei ik tegen hem("disfruta la marijuana").
We kochten een doos cornetto-ijsjes en gingen terug.

Gisteren heb ik alsnog ontbijt op bed en een cadeautje voor vaderdag gekregen. Omdat we op de dag zelf op reis gingen. Een opschrijfboekje voor Spaanse werkwoorden. Met een wijze spreuk voorop. En een pen. Heb de regelmatige in de tegenwoordige en twee verleden tijden(indefinido en imperfecto) opgeschreven. En haber - hebben, estar - zijn, en ir - gaan.

Verder in de tuin rondgehangen, naar de vogeltjes gekeken. Gelezen. Heel fijn allemaal.

Vanavond een wandeling gemaakt, hier achter op de berg. Weids vergezicht. Hier en daar een koe, wat katten, een roedeltje blaffende honden.

echt vacantie, lijkt me! zonnige groetjes, m