Santander - Chinese winkel

Spanje, Santander

Naar Santander geweest. Eerste doel: een asiatische winkel zoeken, met een enorm assortiment.
Ik had hiervan verteld na mijn bezoek in San Sebastian. Winkels, die heel ver naar achter doorlopen, met smalle gangen, waar de goederen hoog opgetast liggen.
Ze hebben werkelijk van alles. Je kunt het zo gek niet bedenken. Huishoudelijke spullen, electronica, etenswaren, gereedschap, schroefjes etc etc.....
Dat wilden mijn reisgenoten ook wel eens zien. Gelukt!
Met een draadloze muis voor Annet en nog wat spulletjes kwamen we er weer uit.

Daarna over een boulevard naar de katedraal gelopen en die ook even bekeken.
Daar stonden twee hoofden van heiligen in zilver verpakt in de kerk. Relikwie he.

Door een drukke avondspits (rond half acht, het ritme is hier wat anders) terug.

Wiebe wat een leuk verslag. Ik ben er heel blij mee om op die manier jullie vakantie te volgen. Het lijkt me allemaal heel interessant. Ondanks de moeizame aankomst lijkt alles naar jullie wens te gaan. Ook mooi weer!! Hier veel regen. In het zuiden van het land is veel wateroverlast . Rond Rotterdam b.v. Hier nog niet, maar wat niet is kan komen. Ik wacht verdere verslagen af. Groeten aan Annet en de geheimzinnige reis

Mieke Boomsma: MEM. 2016-06-23 13:56:35

Qué alegría saber que te gusta y que estás disfrutando con tu familia ¿ Estás hablando español con la gente ? :)

Myriam 2016-06-23 16:48:40

Ja, het gaat goed hier :-). We hebben het gelezen. 16 uur regen in Nederland. Och gut!! Myriam: Ja, ik spreek best veel Spaans :-). Si hablo con la señora quin guia nosotros en la cueva, con el señor del café en Ramalas, quin tiene una hermana de su mujer que vive en Tilburg. Aprende muchos palabras, pero olvidé mi cuaderno con listas de verbos......