Het einde van het reisgenootschap

Nederland, Wijnandsrade

Aan alles komt een einde en een blog schrijven over een reisdag is vaak niet zo heel interessant.
Schrijven over hoe vroeg het vanmorgen was, het lange wachten op het vliegveld en de aansluitende vertraging zijn dingen die we liever vergeten. Wat ik niet wil vergeten is jullie positieve instelling op dit alles. Jullie hielden de hele terugreis de sfeer er gezellig in waardoor dit uiteindelijk een ontzettend gezellige dag is geworden.

De Romereis 2022 was een reis vol mooie kerken, oude Romeinse resten, lekker en minder lekker eten maar zeker ook vooral een reis waarop vriendschappen en herinneringen zijn ontstaan die jullie hopelijk nog lang mogen koesteren

Groep Groen, het was een geweldige reis!

Het was een fantastische groep en ik ga jullie missen!

Mascha Bartels 2022-04-26 07:10:48

Rome 2022 was ook voor ons, al was t op afstand 😄mooiiii🥰🌞 De vele mooie en interessante plekken waar jullie zijn geweest! Reden voor ons om Rome zeker een keer te gaan bezoeken, ik weet ook waar ik de informatie kan opvragen 😊😉