In den beginne...

Nederland, Stein

Vandaag was dan de langverwachte vertrekdag voor onze reis naar Corfu. Al voor de 6e keer gaat een groep leerlingen en docenten van Groenewald naar Corfu. Het doel dit jaar: internationalisering en het doen van onderzoek voor het profielwerkstuk. (Voor een deel van de reizigers.)
Ruim voor het vertrek van het vliegtuig trof het reisgezelschap zich op Brussel-Charleroi. Liever te vroeg dan te laat zullen we maar zeggen. Inchecken was niet nodig omdat we alleen met handbagage reizen en ook de security check verliep soepeltjes. En dan begint het wachten. Gelukkig was er genoeg te doen op het vliegveld dus ook dat onderdeel van de reis verliep gevoelsmatig snel.
Om 16.30 begon het boarden. Ondat we een groepsticket hadden, konden we allemaal bij elkaar zitten. Een goed moment om elkaar wat beter te leren kennen.
2 uur en 20 minuten later werd de landing ingezet en iets later liepen we het vliegtuig uit. Op de vluchthaven stonden onze auto's al te wachten en gelukkig werd de weg naar het hotel ook snel gevonden. (Eigenlijk is het geen hotel maar een klein appartementencomplex.) Snel de kamers indelen en de koffers afzetten en dan nog even gezamelijk het dorpje Gouvia in. Tegen 22.30 vonden we nog een restaurantje dat voor ons allemaal gyros met friet klaar maakte. Ondanks het tijdstip gingen de borden wel leeg. We sloten de avond af met een potje weerwolven aan het strand maar dat was geen succes omdat iedereen eigenlijk veel te moe was. Om 1 uur waren we terug bij onze appartementen. Moe maar voldaan en met een goed gevulde maag, vielen we in slaap. Morgen wordt een mooie dag!

Wens jullie allemaal een gezellige en leervolle week in Corfu, met genoeg tijd voor ontspanning👍🏼😎😎😎👋🏼🏝 Lieve groetjes uit Spaubeek!

Milinda Heitzer 2019-09-16 09:41:02

Veel plezier

Zusje van iemand ik zeg niet wie 2019-09-16 12:24:27

Mooi ver

Rene / Jeanne . Snellings (opa/oma) 2019-09-16 12:56:48

Mooi verslag Benieuwd naar rest van de

Rene / Jeanne . Snellings (opa/oma) 2019-09-16 12:57:47

Gaat niet goed de communicatie.oorzaak:apparaat.ha ha Naar rest van de week.Veel plezier en een leerzame week gewenst

Rene / Jeanne . Snellings (opa/oma) 2019-09-16 13:00:11

Leuk dat we jullie zo kunnen volgen. Heel veel plezier allemaal!