The end of the fellowship

Griekenland, Kanoni

Onze laatste dag op Corfu brachten we in alle rust door. Nadat we een beetje hadden uitgeslapen deelden we de groep op. Een groep ging met meneer Breed de Pantokrator op. Deze enorme berg van 906 meter is een van de favorieten van meneer Breed. De weg ernaar toe is pittig. Smalle wegen met scherpe bochten en stijle hellingen. Bovenop is het mogelijk om een uitzicht van 130 kilometer te hebben. Dat geluk hadden meneer Breed en de leerlingen niet. Toch genoten ze van een fantastisch uitzicht.
De groep die achterbleef ging op het strand liggen en kwam tot rust om morgen weer naar school te gaan.
Nu we op het vliegveld zitten te wachten lopen we de hoogte en diepte punten van de reis nog even door.

Enkele dieptepunten:
  • dat we vandaag alweer terug gaan.
  • meneer Ploum die een muurtje raakte.
  • als we heel eerlijk zijn de rondleiding van de engels docent in Corfu stad
  • de trip naar Garuna van meneer Breed.. dat met het busje en die huizen.
  • toen de docenten erachter kwamen dat leerlingen van de rotsen waren afgesprongen

Hoogtepunten
  • het contact met de Grieken op diverse manieren
  • de diversiteit aan muziek die gedraaid werd in de auto's
  • de mooie stranden
  • mooie natuur.
  • de groep in zijn geheel, een en al gezelligheid, altijd netjes en optijd.
  • van de rotsen springen door leerlingen.
  • badman Ollo

Na de foto's van vandaag volgen nog enkele nooit vertoonde foto's...