Dag 26 Rome

Italië, Rome

Veni vedi vici 😀
Zoals beloofd nog een klein verslagje van vandaag.
Na een nachtje te zijn lek geprikt door de plaatselijke muggen in onze luxe tent zijn we vanmorgen op ons gemakje vertrokken naar het centrum van Rome om wat te shoppen (eindelijk vandaag ns wat anders aan😀) en nog wat plekjes te bezichtigen.
Uiteraard hebben we ook aan de inwendige mens gedacht en hebben we heerlijk gegeten en gedronken.
Morgenvroeg worden we in alle vroegte (04.45 uur) opgehaald door taxi picollini en als alles goed gaat vliegen we morgenvroeg om 7.10uur weer richting Eindhoven en dan met de trein weer richting ozze leef sjtad Heële.
Wij willen jullie allemaal hartelijk bedanken voor jullie lieve en leuke berichtjes tijdens onze reis.
Wij hebben in ieder geval super genoten van ons avontuur en we gaan dit zeker nog een vervolg geven, wanneer en waar naar toe weten we nog niet maar uiteraard zullen we het tijdig melden zodat jullie ons weer kunnen volgen op Pindat😀
Geniet nog van de laatste foto’s en tot een volgende keer

De laatste weerupdate van Pelleboer:
Het was vandaag bewolkt en het regende de hele dag heel licht.
De temperatuur was rond de 24 graden en er was weer bijna geen wind.

Groetjes,
Esther en Pascal

Goeie reis terug morgen

Danielle 2018-10-11 21:50:57

Genoten van jullie reisverslag goede vlucht morgen

Brigiet Smeets 2018-10-11 22:14:17

Ik heb je jullie gevolg van Heerlen tot Rome. nogmaals een top prestatie voor jullie beiden. Daarnaast leuk om via dit medium iedere dag de belevingen en foto's te zien. goede reis terug en dan nog ff thuis nagenieten van deze onderneming van jullie. slaap ze en de groetjes

Hans 2018-10-11 22:15:01

Fijn dat jullie onze berichten leuk vinden. Wij vonden jullie berichten ook super leuk. Fijn dat jullie weer thuis zijn. Groetjes van ons😀