Dag 11 Imst (Brennbichl)-Pfunds 53km

Oostenrijk, Pfunds

Eerst nog ff een kleine terugblik op gisteren😀
Ons heerlijke hotelletje bleek ook nog een prachtige wellness te hebben waar we natuurlijk dankbaar gebruik van hebben gemaakt.

Vandaag een heerlijke luieretappe voordat het echte werk morgen weer gaat beginnen.
Vanmorgen een frisse maar zonnige start, op ons dooie gemakje richting Landeck langs de Inn.
De omgeving was prachtig en gelukkig waren ook de fietspaden vandaag, op een klein stukje onverhard na, weer van goede kwaliteit.
Na de dagelijkse koffee mit kuchen stop (dit keer in Landeck) en menige stop voor een fotootje weer rustig verder gefietst richting Pfunds. Het pension was gelukkig al eerder geboekt en goed te vinden.
Na een vriendelijk onthaal door frau Prangger met koffie en een pletzke lekker gedoucht en naar het dorp gewandeld.
Aangezien er weinig te beleven is op dit moment in Pfunds vanavond maar wat chillen op de kamer zodat we morgen fris en fruitig via ff Zwitserland over de Reschenpas naar Italie gaan fietsen.

Pelleboers weerupdate:
Het begon weer fris met een starttemperatuur van 6 graden maar wel met een heerlijk zonnetje waardoor de temperatuur al snel op liep naar 16 graden.
De wind (windkracht 2) hadden we vandaag tegen.

Biss morgel,
Esther en Pascal

Zo leuk om iedere dag jullie verslag te lezen, en die mooie foto’s te zien 👍

Danielle 2018-09-26 19:37:15

Een rustige dag, genieten van de natuur en de fietstocht. En "s avonds wat extra rust voor de dag van morgen. Een goede fietstocht morgen.

Pa de Wit 2018-09-26 21:30:54

Prachtig om te zeen!! Respect ich doon t uch neet noa. 💪🏼🚴‍♂️🚴‍♀️