Dag 78

Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag de laatste dag van onze vakantie. Vanochtend vroeg vertrokken naar LA, waar we ons laatste nachtje in een hotel dichtbij het vliegveld slapen. Ook pikken we onze fietsen hier weer op. Onderweg naar ons hotel toch nog een paar dolfijnen gezien. Vanmiddag lekker geluierd op onze hotelkamer, zodat we morgen een vlucht van 10,5 uur aankunnen.
We vertrekken morgen om 13:55 vanuit LA, Amerikaanse tijd, en landen om 9:20, Nederlandse tijd, op woensdag 5 juli in Amsterdam.

Onze reis samengevat:
  • 79 dagen onderweg;
  • 46 verschillende overnachtingsadressen;
  • 5800 km afgelegd, 3500 met de auto en 2300 met de fiets;
  • 11 verschillende diersoorten gezien die je in Nederland niet zo snel ziet, allemaal in hun natuurlijke leefomgeving.
  • Regen in Washington, zon in Californië en 44 graden Celsius in Nevada

En ontelbaar veel mooie momenten samen😊.

Als laatste willen we jullie allemaal bedanken voor het volgen en lezen van onze reisverslagen en de leuke reacties.

Ha, miense vanne het gooie leive. Marco en Ronella we willen jullie bedanken, dat we op deze manier jullie hebben mogen volgen, op jullie vakantie . Jullie verslagen, prachtige foto's. Prachtig dat jullie dit hebben kunnen doen. Ook kwamen bij ons mooie herinneringen terug, bij het zien van jullie foto's. Rust goed uit, zodat jullie straks fris en fruitig weer op Nederladse bodem staan. Later... Jeannie en Gerrit & 🐾

Jeannie. 2017-07-04 05:21:49

Goede en veilige reis terug!

Anne 2017-07-04 07:29:27

Goede reis terug!

Purdey 2017-07-04 07:35:27

Veilige reis terug, wat is dat snel gegaan, maar jullie kunnen inderdaad terug kijken op een prachtige reis, groetjes Wilma

Wilma 2017-07-04 11:44:53

Geweldige verhalen ven foto´s van de afgelopen dagen! Fantastisch! Super leuk om jullie zo te volgen, jullie ook super bedankt voor het delen van jullie avontuur :-) Een hele goeie terug reis!!! En tot snel maar weer in dit kikkerlandje... Groetjes Kevin en Marloes

Kevin en Marloes 2017-07-04 13:31:27

Tot gauw! En is het balletje uiteindelijk nu op rood of zwart gevallen?

Johan 2017-07-04 14:04:46

Wij hebben genoten van de geweldige reisverslagen. Bedankt. We wensen jullie een goede vliegreis toe en een behouden thuiskomst.