Dag 73

Verenigde Staten, Las Vegas

Vandaag de drukte van Las Vegas ontvlucht en het Red Canyon national park bezocht. Dit park ligt een half uurtje rijden vanuit ons hotel.

Eerst naar het Visitor centre, waar we informatie over wandelingen hebben ingewonnen. Het park bevat een Scenic drive route. Vanaf diverse parkeerplaatsen starten hiking trails.
We besloten om eerst te gaan wandelen, aangezien de ochtend minder warm is en daarna nog een rondje te rijden om de verschillende uitzichtpunten te bekijken.
We hebben de lost creek trail en een stukje van ice box Canyon gelopen. Klauteren over stenen met prachtige uitzichten op de rotsen.
Marco heeft nog stuk gelopen tussen twee uitzichtspunten. Ronella heeft de auto gereden.

Eenmaal terug in het hotel een heerlijke douche genomen en lekker geluierd. Zelfs roomservice ons eten laten brengen.
Straks nog even ons geld cashen wat we gewonnen hebben met roulette en misschien nog een uurtje luisteren naar de piano's.

Morgen reizen we verder richting Sequioa Redwood National Park.

Dat is een heel mooi park daar staat de General Sherman Daar kun de de hele dag lopen. Geniet er van

Jose 2017-06-30 09:08:02

Jongens wat een reis maken jullie toch. Dit zullen jullie nooit meer vergeten. Wat een mooie foto's van die gele stenen. Ongelooflijk wat een kleurenpracht. En het landschap, in een woord prachtig. Geniet nog van de laatste dagen en kom dan maar vlug weer naar huis. Els en Wiel.

els en wiel 2017-06-30 10:40:16

Zo, hier ben ik weer. Heb even niet kunnen reageren. Ronella en Marco wat is het daar mooi he. Wij ga ook nog een keer terug. En mooie foto's. Het fijne is, jullie hebben er een héle lange vakantie van gemaakt. Top. Geniet er nog even van. Tante Jeannie 😀👍