Dag 63

Verenigde Staten, Meadview

Vandaag een reisdag voor de boeg, ongeveer 7 uur rijden naar onze volgende bestemming, de Grand Canyon west rim.

Omdat het zondag was en we vroeg zijn vertrokken, waren we zonder veel op onthoud LA uit. Eerst even boodschappen gedaan zodat we voldoende te drinken hebben. De weersvoorspelling voorspelt temperaturen tot 43 graden.

Daarna over lange rechte wegen richting Arizona. Langzaam loopt kwik op tot 41 graden. Gelukkig hebben we airco in de auto. Twee keer een korte stop gemaakt om te tanken, wat te eten en te drinken, en afwisselend te rijden.

Rond 3 uur zijn we aangekomen op onze verblijfplaats voor de komende twee nachten. Een ranch met kleine blokhutjes en dieren. De ranch is 120 jaar oud en nog steeds in bedrijf. We slapen langs de koeien en de paarden. Marco heeft alweer stier kalfjes zitten aaien... 😉
Vanuit onze veranda kijken we al uit op de Grand Canyon. Morgen gaan we naar de Grand Canyon Skywalk.

Vanavond eten we hier op de ranch en proberen we ons aan te passen aan de warmte. Tevens proberen we wat mooie foto's te maken van de zonsondergang.