Dag 74

Verenigde Staten, Kernville

Vanmorgen vroeg vertrokken vanuit Las Vegas naar Kernville, een autorit van ongeveer vijf uur. De autorit verliep erg voorspoedig.
Je ziet het landschap langzaam veranderen van woestijn naar groenere weilanden en bossen.

Het contrast tussen Las Vegas en Kernville kan niet groter zijn. Las Vegas enorm druk met mensen, hotels en winkels, Kernville een klein oud dorpje met een paar winkels en wat kleine motels.

Marco wilde in Las Vegas naar de kapper, maar 55 dollar voor 10 minuten werk met een tondeuse vond hij te absurd. In Kernville hebben ze ook een kapper en die vraagt 12 dollar.
Hij zat in Kernville wel in de kapsalon naast een gevilde ratelslang die de kapper had gevangen en opgegeten...... wel een andere kapsalon dus dan in de schoonheidssalon van het hotel in Las Vegas.

We zijn naar Kernville gereisd omdat we de redwoods aan de kust erg indrukwekkend vonden. Hier in dit gebied groeien ook zulk soort bomen dus we gaan hier de komende twee dagen nog door de bossen wandelen.