Dag 15 en 16 Depoe Bay

Verenigde Staten, Depoe Bay

Gisterenochtend na een goede nachtrust vanuit Pacific City naar Depoe Bay gefietst. Soms een beetje miezer regen en soms droog.
Na een aantal vlakke kms langs de nestucca bay gingen we de old scenic highway 101 op, deze geen eerst een stukje omhoog. Een rustig landweggetje door bebossing. Hier zouden wel eens beren kunnen zitten, gelukkig niet tegen gekomen 😉
Wel een andere fietsreiziger tegen gekomen. Deze was is Seaside gestart en wilde over 3 weken in San Diego zijn. Die mag dus wel even doorfietsen....
Na een paar km over de drukke highway 101, met regen en tegenwind net voor Depoe Bay nog een mooi uitzichtspunt, Boiler Bay.

Daarna doorgefietst naar ons vakantiehuisje waar we vandaag een rustdag hebben. Helaas had Depoe Bay geen supermarkt en is Marco maar weer 4 mile, enkele reis, terug gefietst voor boodschappen!

Vandaag heerlijk geluierd, sochtends een beetje rondgekeken in Depoe Bay en souvenirs gekocht. Morgen beloofd het mooi weer te worden en stappen we voor ongeveer 40 mile op de fiets.

Geniet hier heerlijk mee met jullie mooie tocht - mooi om ook weer eens fot van Marco te zien - groetjes Wilma

Wilma 2017-05-03 09:02:35

Wat een mooie omgeving waar jullie daar fietsen. Ik zou zo naar jullie toe willen komen. Geniet van deze vakantie maar doe wel alles rustig aan. Heel veel groetjes van Wiel en van mij en een heel dikke kus. Els

els 2017-05-03 10:15:09

Tip voor beren: niet te stil door het bos lopen/fietsen. Als je ze "besluipt" en ze schrikken dan worden ze juist agressief.