Dag 71 & 72

Verenigde Staten, Las Vegas

Gisterochtend met de taxi naar de stratosphere gegaan. Een tante van Marco had ons gevraagd om hier een armband te gaan kopen die ze hier eerder gekocht had maar helaas was verloren.
Van hieruit zijn we over de strip terug gelopen.

Onderweg in hotel Venetië gestopt om wat te eten, dit werd een heerlijke Italiaanse pizza. En ja, ze hebben ook Venetië helemaal nagebouwd inclusief grachten met bootjes.
Na de lunch zijn we van hotel naar hotel, dus van airco naar airco teruglopen naar ons eigen hotel. Het was inmiddels 43 graden geworden.

Eenmaal terug in ons hotel een kleine siësta gehouden. S avonds na het avondeten toch ons geluk beproefd aan de roulette tafel. Toen we eenmaal het spelletje doorhadden, was het ook nog leuk! Uiteindelijk zijn we gestopt met 5 dollar winst😊.
Hierna zijn we naar een café binnen het hotel gegaan waar pianospelers allemaal liedjes spelen die je zelf kon aanvragen. Onder het genot van een paar cocktails was het zo half 1. Erg leuk!

Vanochtend eerst uitgeslapen, gezien het gisteravond toch wel laat was. Daarna nog even met het thuisfront gebeld. Want Anne, zusje van Ronella, was geopereerd aan haar knie. Even informeren hoe het ging.
Toen naar het welkomstbord van Las Vegas gereden, om hier wat foto's te maken.
Eenmaal weer terug in het hotel, even wat gegeten en toen naar de schietbaan. Dit wilde Marco graag. Hij heeft geschoten met een Glock pistool en MP5 mitrailleur.
Hij vond het super gaaf!

Daarna naar de show bodies gegaan. Voor ons met medische opleiding en baan erg interessant. Zometeen gaan we lekker eten en dan misschien nog een gokje wagen aan de roulette tafel.
Net terug van het gokken, wederom winst maar liefst 2 dollar😊. Dus na twee avonden roulette staan we 7 dollar in de plus.

Marco, haal die vinger van de trekker! Ik word er zenuwachtig van! :p Cool joh.