Dag 50 Santa Barbara

Verenigde Staten, Santa Barbara

Vandaag een rustdag in Santa Barbara. Vanochtend nadat we wakker zijn geworden hebben we onze reis richting Los Angeles gepland en de fietsen nagekeken. Maar daarover natuurijk meer in onze volgende verslagen.

Daarna op ons gemakje richting het strand met de pier gewandeld. Hier nog een mooi souverniertje gescoord. Met de eigenaresse van de winkel nog een tijdje staan praten. Ze heeft alles verkocht, winkel en huis, en gaat 6 maanden rondreizen met een camper. Wat ze daarna gaat doen weet ze nog niet. Ze was erg onder de indruk van onze reis. Deze ontmoetingen onderweg zijn toch erg leuk.

Daarna naar downtown gelopen waar restaurantjes en winkeltjes zitten. Voor Marco nog een paar nieuwe schoenen gekocht, hij kon niet meer goed lopen op z'n oude schoenen. Hij had veel last van zijn eerder gebroken hielbeen. Voor de rest een beetje rond geslenterd.

Ook een kunstgalerie bezocht, de eigenaars wees ons dat we naar het gerechtsgebouw moesten gaan, ongeveer 1 blok verwijderd van haar winkel. Een prachtig oud gebouw met mooi uitzicht over de stad. Dit gebouw wordt nog steeds gebruikt voor rechtszaken, maar je kon hier ook trouwen.

Op de terugweg nog even met de blote voetjes door het warme zand op het strand gelopen. Vanavond onze spullen alweer een beetje ingepakt om morgen onze reis te vervolgen.

Wat een prachtige reis maken jullie samen, ik geniet van de verslagen en de mooie foto's! Veel plezier nog!