Dag 9

Verenigde Staten, Seaside

Vanmorgen, na het ontbijt in het motel, hebben we de fietsen en bagage in de huurauto geladen. Na boodschappen te hebben gedaan zijn we vertrokken uit kelso - longview. Na een nacht goed slapen en na de start van de medicatie gaat het met Ronella alweer iets beter, nog wel moe. Via Fort Stevens national park zijn we naar ons appartement voor de komende drie dagen gereden. Het was een mooie rit door een glooiend groen landschap.

Ondanks de regen was het park erg mooi met uitzicht over de oceaan. Op het strand liggen nog de restanten van een schipbreuk. Marco wilde Ronella vanuit de auto een mooi uitzicht over het strand gunnen waardoor we bijna vast kwamen te zitten in het losse zand. Maar gelukkig hadden de auto vierwiel aandrijving. Tijdens de rit door het park ook weer een aantal grote herten gezien. We hebben in de eerste dagen van onze reis al veel dieren gezien in de natuur. Prachtig!

Tijdens het inchecken in het appartement werd gevraagd hoe Marco vanuit de locatie waar de auto weer ingeleverd moest worden terug kwam in het appartement. De manager wilde niet dat Marco hiervoor een taxi zou nemen dus hij is achter Marco aangereden en heeft hem mee terug gereden.
De manager heeft zelf heel de wereld gezien per fiets, ook Nederland.

Vanavond zelf een gezonde maaltijd gekookt. Morgen en overmorgen in het appartement met uitzicht over duinen, strand en oceaan waarna we op vrijdag weer verder hopen te fietsen richting het zonnige zuiden.

Fijn, dat het al iets beter gaat met Ronella. Geniet van jullie rustmoment! Groetjes uit het kille Horn!

Leo en Yvon 2017-04-26 07:45:47

Hee! Wat balen dat de reis niet helemaal volgens plan loopt. maar een goed alternatief gevonden zo te zien! ;-). Hopelijk ben je snel weer fit en kunnen jullie de reis per fiets voortzetten. Beterschap en geniet van het prachtige uitzicht daar! Groetjes Kevin en Marloes