Dag 26 Klamath

Verenigde Staten, Klamath

Vanmorgen uitgeslapen en pas rond half tien op de fiets gestapt. Voor vandaag was er, net als gisteren, veel regen voorspeld. Maar... net als gisteren bleek dat allemaal wel mee te vallen. Op 1 buitje na de hele dag droog geweest totdat we in het hotel waren. Dus twee dagen eigenlijk best mooi weer gehad.

Na het verlaten van Crescent city begon de weg al snel te stijgen. Het was een lange klim van ongeveer 7 kilometer lang en 450 meter hoogteverschil. Tijdens het klimmen een verfrissend regenbuitje gehad.
Het landschap onderweg was prachtig. Onderweg nog een grote kudde Elks, elanden, gezien.

Halverwege de klim reden we de donkere maar mooie bossen, redwoods, in. De bomen werden langzaam groter en groter. Tot afmetingen van 120 meter hoog en ongeveer vier meter in diameter.
Vanmiddag nog de spieren losgemaakt in het zwembad van het hotel.

Morgen een rustdag๐Ÿ˜Š.

O , prachtig...ik krijg heimwee....ik mis de natuurparken. Jongens geniet ervan. Jeannie.

Jeannie 2017-05-13 10:50:27

๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜๐Ÿ˜

Anne 2017-05-13 11:38:15

Wauw!!! wat ontzettend mooi!! Jammer van het weer. Wat moeten jullie je nietig gevoeld hebben tussen die reuzen. Veel foto's blijven maken, zodat wij van jullie onvergetelijke reis mee kunnen genieten :-D