Dag 44

Verenigde Staten, Greenfield

Vanmorgen tijdens telefoon gesprek met de auto verhuurder bleek de door ons gereserveerde auto (waar de fietsen in passen) toch niet meer beschikbaar te zijn....
Marco is op de fiets er naar toe gegaan voor een oplossing. Maar....halverwege kwam hij toevallig een ander filiaal van hetzelfde bedrijf tegen waar nog een paar mpv (bus) auto's stonden. Precies de auto die we ook gereserveerd hadden.... Dus toch snel een oplossing.

Bij het afbreken van de tent kwamen we een vogelnestje tegen tussen de buiten en binnentent.
Vandaag per auto de alternatieve route. Maar eerst hebben we met de auto het eerste nog begaanbare stuk van Highway 1 gereden, tot de aardverschuiving. Een bochtige weg, met prachtige uitzichten over de kust. Erg jammer dat we dit niet op de fiets hebben kunnen doen.

De alternatieve route gaat niet langs de kust maar door het binnenland, ook erg mooi maar ook erg verlaten. Tevens erg warm en veel hoogteverschil. Toch blij dat we dit stuk met de auto doen.

Vannacht slapen we op de camping van het 'National Forest' park in Arroyo seco. Bij aankomst waren we de enige op de camping hier in de verlaten natuur, maar toen we zaten te eten kwamen er nog twee campers aan, een Duitse familie en een Nederlands echtpaar. Goede nieuws is dat het hier heerlijk warm is. Overdag rond 30 graden, s avonds nog lekker warm om nog even buiten te zijn. Tijdens het eten nog een kampvuur gemaakt tegen de muggen en vliegen.

Morgen blijven we nog extra dag hier om een wandeling te maken naar de waterval.