Dag 69

Verenigde Staten, Page

Vanmorgen zijn we met een Navajo (Indianen stam) gids meegeweest naar (lower) antilope canyon. Je loopt en klimt hier door een rotsspleet diep onder de grond. Door de lichtinval en het ijzererts in het gesteente krijg je prachtige oranje en gele lichteffecten.
We hadden hier al mooie foto's van op het internet gezien, maar we hadden nooit gedacht dat het zo mooi zou zijn. We hebben veel foto's gemaakt.

Tegen het eind van de rondleiding zag Marco een schorpioen tegen de rotsen. Een kleine....maar hoe kleiner hoe giftiger blijkt dus er wordt geadviseerd er uit de buurt te blijven.

Vanmiddag hebben we een rondleiding gevolgd in Carl Hayden stuwmeer, een energie centrale. Het was erg interessant om te zien en horen hoe het stuwmeer een groot gebied voorziet van energie en water. Vooral water is in dit droge gebied erg schaars.

Na deze twee rondleidingen waren we weer toe aan een verfrissende duik in het zwembad waar we nog wat baantjes gezwommen hebben.

nou inderdaad bijzondere opnames, indrukwekkend

Wilma 2017-06-26 20:45:15

O wat mooi !!!! Daar zijn wij nèt niet geweest. Maar we gaan nog eens terug.Mij kunnen ze daar maanden naar zetten. Prachtig. En nu las Vegas....

Jeannie Janssen 2017-06-27 23:35:15

Ziet er mooi uit! Geniet ervan.

Ans 2017-06-29 16:49:18

Onvoorstelbaar mooi en indrukwekkend, groetjes Wilma