Dag 37 San Francisco

Verenigde Staten, San Francisco

Vanochtend vanuit Point Reyes station vertrokken voor de laatste 40 mile naar San Francisco. En natuurlijk hebben we ook even zingend op de fiets gezeten, we're going to San Francisco 🎶

De eerste mijlen gingen nog door de natuur, nog even genieten van de groene weilanden, hertjes en vogeltjes voordat we in de grote miljoenenstad zitten.
Langzaam aan worden de weilanden wat meer geel, dor gras.

Na ongeveer 20 mile belanden we in de voorsteden van San Francisco, het wordt langzaam aan drukker op weg. Ook zien we meer wielrenners in deze omgeving. Nog even twee klimmetjes overwinnen, kon het niet laten om even een vrouw zonder bagage op een mountainbike in te halen bergop...
En dan zijn we bij de Golden Gate 😊. Helaas ligt hij wat in de mist en waait het ontzettend hard, maar dat mag de pret niet drukken. Op de fiets en eroverheen!
Prachtig, wat een indrukwekkende brug. Aan de overkant nog wat mooie foto's gemaakt en toen de weg naar ons motel gezocht voor de komende dagen.

Na een lekkere douche en even wat rust, richting pier 39 gelopen, ongeveer 20-30 min lopen. Hier liggen heel veel restaurants en winkeltjes. Uiteindelijk een lekkere hamburger in het Hard Rock café gegeten. Daarna nog even wat winkeltjes bekeken.

Nu nog ff uitrusten op onze hotelkamer, morgen een jarige job en gaan we naar Alcatraz.

Hallo Marco en Ronella. Allereerst van harte gefeliciteerd met je verjaardag, Marco. We wensen je een fijne gevangenis dag toe. Jullie nemen maar een drankje van ons, in Alcatraz. 😎 Enne mooie sokken... Ronella en Marco een fijne dag gewenst. Groetjes , Jeannie en Gerrit & Esta 🐾.

Jeannie. 2017-05-24 09:53:13

Marco van harte gefeliciteerd nog. vandaag wordt mij kleindochter Lucy 1 jaar. geniet van de mooie stad Sfco