Dag 20

Verenigde Staten, Lakeside

Vandaag prachtig weer met een stevig wind. Maar wel rugwind, daarom fietsen we de route van noord naar zuid. Soms wel wat frisjes.
Na nog een klein regenbuitje vroeg in de ochtend, om 9 uur op de fiets gestapt richting lakeside, ongeveer 40 mile.
Ons eerste uitstapje was naar de Oregon dunes, na ongeveer 10 mile, waar we met uitzicht over de oceaan een banaantje hebben gegeten.
In Winchester bay hebben we umpqua lighthouse bezocht.
Vandaag overwegend groene bebossing met veel meren meer het binnenland in, weer heel anders als de duinen met de oceaan.
Vannacht slapen we in een motel op een RV park, met hele grote campers. Typische Amerikaans. Als ze onderweg zijn hangt er vaak ook nog een auto achter.
Ons motel heeft een mooi uitzicht op een lake. Marco moest toch even proberen met een teen hoe koud het water was. En wat denk je, heeeeeeel erg koud.....😉
Tevens heel handig zo'n RV park, konden we meteen ff een wasmachine was doen😊.

Erg leuk zo'n reisverslag met foto's. Zo te zien hebben jullie een superreis:)