Dag 46

Verenigde Staten, San Luis Obispo

Vanmorgen waren we al vroeg wakker. Na te hebben ontbeten op de kampeerplaats hebben we alles ingepakt. Het was al vroeg warm, dus de tent en kampeer spullen droog in kunnen pakken. Om half 9 reden we al het nationale park uit op weg naar San Luis Obispo. Dit is een autorit van ongeveer twee uur door erg verlaten natuur landschap.

Aangezien we al vroeg hier aankwamen, hebben we eerst de was gedaan in de wasserette. In San Luis Obispo slapen we vannacht in een motel. Na het inchecken en uitladen hebben we de huurauto teruggebracht en zijn we per taxi terug naar het centrum gegaan.

Eerst nog wat rondgekeken in de stad en nieuwe teenslippers gekocht voor Marco. 's Avonds hebben we gegeten op Farmer's market, een markt waar voornamelijk lokale boeren hun groenten en fruit verkopen, maar waar ook kleine kraampjes staan met eten. Bij de kraampjes hebben we wat eten gekocht en voor 's avonds op de motelkamer nog een bakje aardbeien. Het eten hebben we lopend op de markt opgegeten onder genot van live muziek van een jonge dame die erg goed zong en gitaar speelde.

Morgen weer op de fiets verder naar het zuiden! Over drie dagen zijn we waarschijnlijk in Santa Barbara.

Leuk stadje. Wij hebben daar toen ook overnacht en lekker gegeten bij Pepe Delgado, een mexicaans restaurant waar wij de enige niet niet-mexicanen waren. Ik had de Beached Whale, die zijn naam eer aan deed. https://www.yelp.com/biz/pepe-delgados-mexican-restaurant-san-luis-obispo

Xander 2017-06-02 07:58:54

Wat een uitgestrekt land is het! Met veel prachtige natuur en locaties om te overnachten! Blijft erg leuk om te lezen en de foto´s te bekijken! Groetjes!