Dag 48

Verenigde Staten, Lompoc

Vannacht heerlijk geslapen, de locatie waar we sliepen was heerlijk rustig.
Vanochtend op de fiets gestapt voor 42 mile met bijna 600 hm. Het was al vroeg warm. Dit kwam ook omdat we weer meer richting het binnenland gaan.

Een groot deel van de route ging door landbouw gebied. Tijdens het fietsen kon je de aardbeien ruiken, krijg je honger van😉. Maar ook anders gewassen worden er verbouwd, zoals kool, broccoli, gele courgette en bloemkool.
Net voor onze eindbestemming, Lompoc, kregen we nog twee beklimmingen. Deze waren op zich niet zo stijl, maar omdat het erg warm was, je voelde de zon gewoon branden was het toch wel pittig. Zelfs van Marco liep het zweet er gewoon vanaf, de eerste keer deze vakantie, 😜.

In Lompoc hebben we een hotel in plaats van de camping. Gezien de gevangenis die hier in de buurt ligt en het grote aantal daklozen werd ons dit aangeraden. Op deze camping lopen veel daklozen rond en er kamperen veel mensen die op bezoek gaan bij gevangen.