Dag 21

Verenigde Staten, Bandon

Vanmorgen bij het openen van de gordijnen kwam het zonlicht ons tegemoet. De lucht was strak blauw en tot nu, 8 uur 's avond's, hebben we bijna geen wolken gezien.

De eerste kilometers vandaag gingen via highway 101 door de laatste Oregon Dunes. Na Coos Bridge verliep de route over rustige wegen met namen die niet zouden misstaan in een aflevering van Lucky Luke.
Seven devils road, beaver hill road, whisky run lane, etc.

Buiten mooie namen hadden deze wegen nog iets in petto voor ons.... heuvels, veel heuvels! 616 hm, max 12%, 45 mile (73 km).

Ja, hey, hallo!!
Volgens de kaart hoefden we voorlopig alleen nog te dalen. Maar er kwam toch eerst nog een laatste klim. En....daar was Ronella het niet mee eens. 😊

Vanmiddag in Bandon rondgekeken en gegeten. Ze hebben in deze streek veel kleine kunstatelier's. Helaas zijn we op de fiets en kunnen we alleen kleine souvenirs meenemen. Ze hebben prachtige kunstwerken en schilderijen.

Hoi! Jeejtje wat gaat de tijd snel... ik ben weer bij! Prachtige foto´s met landschappen en bezienswaardigheden en gelukkig nog een lachende Marco en Ronella :-)! Fijn dat jullie het daar zo goed naar jullie zin hebben! Geniet weer van de nieuwe week vol avontuur en prachtige tochten! Groetjes uit Beuningen