Dag 60 Imperial Beach, we did it!!

Verenigde Staten, San Diego

Vandaag de laatste dag van ons fietsavontuur. Een beetje dubbele gevoelens, aan de ene kant veel zin in de roadtrip per auto naar Grand Canyon etc., maar anderzijds ook jammer dat het fietsavontuur nu afgelopen is.....

Maar....de laatste dag was weer een mooie dag met veel belevenissen:
  • pelikanen;
  • zeeleeuwen, dit keer erg dichtbij, je zou ze zomaar kunnen aanraken;
  • zeeschildpad;
  • en ook op de laatste dag veel ontmoetingen met mensen die onze reis indrukwekkend vinden.

Vandaag wederom voornamelijk langs de kust gereden op wegen met niet al te veel verkeer. Onderweg nog wat kleinere kustplaatsen, en daarna al snel San Diego.

In La Jolla kwamen we langs rotsen aan de oceaan waar pelikanen en zeeleeuwen zaten. De zeeleeuwen trokken veel bekijks en bleven rustig op de rotsen liggen terwijl we foto's maakten. Aangezien je ook dichtbij kon komen kon Marco het niet laten om even de baby zeeleeuw aan te raken...

In de haven van San Diego zag Marco ineens een grote schildpad zwemmen, dus ook deze nog vastgelegd op de foto, samen met de marineschepen die hier liggen. Daarna snel door naar de veerpont die ons naar Coronado gebracht heeft.

Bij aankomst in Imperial Beach nog wat foto's van de 'boog' aan de boulevard gemaakt en daarna het laatste stukje doorgefietst naar het motel.

We did it, op de fiets van Canada naar de grens met Mexico!!!

trots op jullie, geweldig

Lucia 2017-06-16 07:31:25

Wauw!! Chapeau!! Wat een schitterend mooie, onvergetelijke reis hebben jullie gemaakt. Wij hebben jullie gevolgd door jullie leuke verslagen en foto‘s en hebben heerlijk mee kunnen genieten. Op naar jullie laatste weken. Ook dat zal geweldig mooi worden @trotsopjullie!!

leo en yvon 2017-06-16 08:31:17

Proficiat met deze onderneming. Petje af, want het was toch een hele klus. Geniet nog van de laatste weken van jullie vakantie. Groetjes Els en Wiel.

Els en Wiel 2017-06-16 08:51:10

nou fantastisch - wat een prestatie - goed gefietst!!!