Dag 45

Verenigde Staten, Greenfield

Vanmorgen werden we pas om half acht wakker in onze tent. Vannacht 1 regenbuitje gehad, maar vanmorgen was het al lekker warm. Na het ontbijt hebben we een wandeling gemaakt in Arroyo Seco National Forest. De ranger had ons gisteren verteld op te passen met ratelslangen tijdens het wandelen. Slangen zijn absoluut niet Ronella haar favoriete dieren dus vandaag met wandelen maar op de wat bredere paden gebleven.

Tijdens het wandelen werd het langzaam steeds warmer met temperaturen van ongeveer 32 graden. Halverwege de wandeling kwamen we bij een punt waar we een beek moesten doorwaden. Er was geen brug dus het koude water moest getrotseerd worden. Ronella vond het water te koud en ze heeft ze overkant bereikt door bij Marco op z'n rug te klimmen.
We wisten dat dit in de route zat dus we waren goed voorbereid met onze teenslippers. Die van Marco liggen nu ergens in de rivier in Carmel Valley want die hebben door de stroming de overkant niet gehaald.....

De namiddag en avond hebben we doorgebracht bij ons kampvuur op de camping, waar we een kaartspel gedaan hebben en hebben gelezen.

Jammer dat er geen mensen in de buurt waren om daar dan weer een foto van te maken 😂 En het beekje was ook weer niet zo breed joh. Bikkel zijn zusje 😉

Je zusje 2017-06-01 21:19:22

Haha geen filmmateriaal van de overtocht 😜. Slangen zijn inderdaad minder tof. Ik zou er ook zeer zeker minder happy mee zijn. Zo te zien vliegt de tijd bij jullie en wat een mooie belevenissen. En Ronella al een beetje verkleurd met dat mooie weer? 😘 Nanny

Nanny 2017-06-02 06:29:06

Wat een prachtige omgeving weer, enorm leuk zo'n reis waar zoveel variatie in zit.