Dag 18 Florence

Verenigde Staten, Florence

Vandaag 27 mile gefietst, wat erg weinig is. Echter hebben wij er super lang over gedaan, veel gestopt en rondgekeken. Vandaag bleef het de hele dag een beetje mistig, de zon won het niet. Net voor Florence nog een klein regenbuitje gehad.

Onderweg twee jongens uit San Diego getroffen die een aantal dagen geleden in Seattle zijn gestart aan dezeleden fietsroute. Zij doen ongeveer 100 mile, 160 km op een dag.
Verder nog een Spanjaard getroffen die in Zuid Argentinië 2 jaar en 1 maand geleden vertrokken is, hij ging helemaal naar Alaska. Alles op de fiets. Respect!

Onderweg kwamen we de Sea Lion cave tegen. Echter hiervoor moet je betalen, maar een stukje terug dachten we wat horen we toch, dus de fietsen tegen de vangrail gezet en even naar beneden kijken. Daar lagen een paar honderd zeeleeuwen. Echt gaaf. Nog een voordeel van fietsen, in de auto had je dit niet gehoord/gezien😊.

Eenmaal aangekomen in ons motel, waar we ook een nachtje extra blijven, gedoucht en in slaap gevallen. We zien iedere dag zoveel en veel indrukken dat het ook vermoeiend is. Maar wel super om mee te maken.
Voor morgen is er wat regen voorspeld, hopelijk valt het mee en kunnen we nog even naar de Oregon dunes.

Goed o te horen dat het nu beter gaat. Geniet ervan en op naar de zon

Xander 2017-05-05 06:39:56

Mooi!!!! Wat hebben jullie in die paar dagen al veel gezien. Zeker héél vermoeiend al die indrukken, maar die worden later weer héél mooie herinneringen. Fijn dat jullie de tijd kunnen nemen om alles rustig te bekijken! Geniet geniet geniet! Groetjes uit het kille en grijze Horn x.

leo en yvon 2017-05-05 08:16:48

staat je goed die dolfijn Marco!!

wilma 2017-05-05 09:02:01

Ik lees iedere keer met plezier jullie verslag! Wat een mooi avontuur! Geniet ervan.