Dag 17

Verenigde Staten, Yachats

Vandaag vanuit Depoe Bay naar Yachats gefietst. Vanochtend opgestaan met de Oregon mist, gelukkig klaarde het na een half uurtje fietsen prachtig op. Wat voor prachtige foto's zorgde.
De mist bleef de hele dag zo ter hoogte van de kust hangen en net landinwaarts was het strak blauw en zonnig. Allebei verbrand.....😎

Een km voorbij Depoe Bay zijn we van de highway 101 naar Otter creast loop gegaan. Een eenrichtingsweg waarbij het fietspad net zo breed was als de rijbaan. Prachtig fietsen.

Om kwart over 9 vertrokken en om kwart voor 12 hadden we nog maar 15 mile, 22 km gefietst. Dit kwam natuurlijk ook omdat we een zij uitstapje gemaakt naar yaquina lighthouse. De oudste, hoogste en nog in bedrijf zijnde vuurtoren van Oregon.
Onderweg op twee plekken zeehonden gezien.

Vannacht hebben we een vuurtoren als slaapvertrek. Marco vindt dit helemaal geweldig. We moeten echter wel in een stapelbed😊

Prachtige foto's. Ik heb al overal geslapen , op het strand, jeugdhergen, tent, en de duurste hotels maar in een vuurtoren nee dat niet. Geniet ervan ook al is het in een stapelbed. Groetjes Jeannie.

Jeannie. 2017-05-04 05:01:26

Super vette fotos en slapen in een lighthouse, jullie maken genoeg mee 😉

Anne 2017-05-04 07:09:58

Woow wat een ervaringen 😀 slapen in een vuurtoren lijkt me zeer uniek 😉 mooie foto's 😊.

Nanny 2017-05-04 08:50:52

Jeetje wat een leuke plekken hebben jullie uitgezocht, moet een verlichtende ervaring zijn, groetjes Wilma